1

Onderwerp: Toch ook maar begonnen.... :)

Hoi allemaal,

Mijn naam is Tasmara, 23,  en kom uit het oosten van het land.. :)

Tijdens de voorbereidingen van ons huwelijk afgelopen jaar, kwam ik al meerdere malen hier om leuke taarten te kijken.. Uiteindelijk heeft ook iemand van het forum onze taart gemaakt.. Helaas kon ik het niet weerstaan om nu zelf ook de nodige spullen aan te schaffen en te gaan beginnen! :D Leuk leuk..

Bij deze wil ik alvast excuses maken, voor de waarschijnlijk, vaak overbodige vragen die ik ga stellen ;) maar van sommige dingen begrijp ik nog maar weinig, ondanks de nodige topics te hebben gelezen :)

Nou tot snel op het forum!

2

Re: Toch ook maar begonnen.... :)

Welkom op het forum!

Vraag maar raak hoor! Er wordt vanzelf aangegeven of je het ergens anders kan vinden of dat je de zoekfunctie even moet gebruiken.

Veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom! En stel inderdaad maar raak. Je vindt hier inderdaad heeel veel informatie terug, ik was de eerste weken ook alleen maar aan het lezen en kijken.

In ieder geval heel veel plezier, en wees gewaarschuwd: het taartenvirus is heel gevaarlijk, je komt er niet vanaf!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

4

Jij ook welkom hier, ik heb me vandaag ook aangemeld als nieuw lid en snap ook nog niet alles ;)

gr. Mimi2

Groetjes Mimi

Ik ben zoveel aan het lezen en steeds zie ik weer iets nieuws.. Dan denk ik, zal ik het opslaan, straks ben ik het vergeten.. maar dat doe ik natuurlijk niet.. Om vervolgens weer het halve forum af te zoeken (zelfs met zoekfunctie) ;)

Maar gaat vast goed komen!