Onderwerp: Is Dit Lemoncurd?
Wordt dit in de `volksmond' lemoncurd genoemd?
Het smaakt in ieder geval errug lekker door de bc.
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Is Dit Lemoncurd?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wordt dit in de `volksmond' lemoncurd genoemd?
Het smaakt in ieder geval errug lekker door de bc.
Nee, dat is marmalade.
Dit is Lemon Curd (wel zelfde merk trouwens):
Mmmmmmm lijkt lekker zeg, waar kun je die kopen?
bij de wat grotere supermarkt volgens mij, staat bij de jam
hier in Utrecht heb ik het alleen nog maar kunnen vinden bij de AH XL en daar staat er meestal maar 1 of 2...
Weet iemand waar ze in Utrecht nog meer te koop zijn? (heb geen kvk-pasje etc)
Hmmm.....beide lekker
super de boer
en zelf maken...is lekkerder en het is heel snel klaar
ja superdeboer heb ik ook al gekeken, maar daar kon ik m ook niet vinden. Jumbo is pas verbouwt, ga idd daar maar eens kijken.
het is zo frustrerend als je weer even lemon curd wil inslaan en er staan er weer maar 1 of 2... zeker omdat dat de enige winkel is waarvan ik het weet dat ze hem verkopen , dus moet echt altijd een voorraadje hebben, gezien ik nooit gegarandeerd ben van dat ze het hebben
kun je niet in de winkel vragen of ze een traytje voor je bestellen? mijn man werkt in een supermarkt en ik weet dat dat bij hun ook wel eens gevraagd wordt zeker als er maar zo weinig van verkocht wordt willen ze dat best wel eens doen voor klanten.
Gisteren zelf een lekkere pot Lemon Curd gemaakt. Valt me op dat die je kant en klaar koopt veel doorzichtiger zijn. Zou dat door het conserveringsmiddel komen?
Toen het gisteren goed koud was, lekker ff gesmikkeld. Smaakt ontzettend lekker.
Mijn mannetje vindt het te zuur, maar toch ook zoet. Mijn dochter vindt het errug lekker.
Ik ga het weekend een taart maken, waarbij ik het voor het eerst ga gebruiken, ben erg benieuwd hoe het gaat smaken. In combinatie met monchouvlaaivulling, moet lekker zijn toch? Het zoete en het zure.
kun je niet in de winkel vragen of ze een traytje voor je bestellen? mijn man werkt in een supermarkt en ik weet dat dat bij hun ook wel eens gevraagd wordt zeker als er maar zo weinig van verkocht wordt willen ze dat best wel eens doen voor klanten.
dat is inderdaad wel een ideetje ja
in de superdeboer staat het ook bij de jam. Ik heb het ook zelf gemaakt (nu ff geen foto) en het is net zo doorzichtig.. ik vind het alleen heel moeilijk te combineren met andere smaken omdat het zo zuur is.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Is Dit Lemoncurd?