Re: Super Sweet 16 m
een mooie taart met een prachtige tiara...
die staat ook nog op mijn to do lijstje...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Sweet 16 m
een mooie taart met een prachtige tiara...
die staat ook nog op mijn to do lijstje...
wauw heel erg mooi!
Prachtig en je tiara is ook een plaatje!
Wow wat een prachtige tiara! Wat zal je zusje hier blij mee zijn geweest.
Super!!!!! Je tiara is echt heel erg goed gelukt. En een knappe eerste stapel. Daar zal je zusje vast heel blij mee geweest zijn!!!
geweldige taart supper mooie tiara
Superleuk ontwerp, geweldige tiara en erg mooi geworden de taart! Wat zal je zus hebben staan springen zeg!!
Bedankt voor alle leuke reacties dames! Was ook wel trots op de complete taart omdat ik vergeleken met sommige totaal nog niet lang in de taartenhobby zit. Dus hoop echt dat er nog meer mooie creaties als deze zullen volgen.
Me zusje was zeker blij! Er werd een 'lang zal ze leven' nummer opgezet en toen iedereen super hard zingen. Ik met de taart aan komen lopen Het mooiste was dan toch wel al die vriendjes en vriendinnetjes met hun oehss... en ahhhs... en dan de vraag 'waar heb je die vandaan?' - 'heeft me zus gemaakt' - 'echt?!' - 'ja!
'
Jammere was dat ik voor het doorsnijden van de taart het kroontje even op de tafel zette. Een of andere pipoo pakte 'm en brak hem zonder pardon door midden (ja hij was toch echt niet van plastic!'
Maar iig 1 tip voor degene die ook een tiara willen maken. Maak nooit een tiara met marsepein en een nodige dosis tylose! (was mn eerste poging omdat ik niet met fondant werk) Hij was hard... weekend later kom ik weer bij me ouders, was die zacht vies en plakkerig
Dus toen naar de tafel van 18 gesnelt om fondant te halen, nieuwe gemaakt. Deze lukte gelukkig helemaal. Maar voor boetseren en bloemetjes die moeten vormen ben ik nu wel overgehaald om fondant te gebruiken
Nogmaals bedankt allemaal!
Wat een schitterende taart!!!!! Complimenten.
Je tiara is prachtig en past erg mooi bij de rest van de taart!. Mooie kleuren!!
Wat een schitterende tiara! Heel erg mooie taart er onder ook !
Jaaa ik vind hem ook super mooi hoor!!!
Wat een super taart!
Prachtige taart en super tiara!
heeeeel mooi
Die tiara is super mooi!
wat een reacties Het blijft ook leuk als je van taartenbaksters die je zelf bewonderd een complimentje krijgt
Bedankt dames!
En het maken van een tiara is zeker leuk om een keertje te doen
moooi!! gave tiara hoor!! helemaal spik en span!
Ja gaaf die tiara, natuurlijk ook het geheel. Ik heb zelf ook een tiara gemaakt met mmf en tylose maar die is me ook gebroken:(. Ga er nu wat gumpaste door doen om te kijken of het dan heel blijft.
Super gedaan!!!
Mooi!
Je tiara is super goed gelukt
Prachtige tiara,heel mooi gedaan,de taart is super zo!
Prachtig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super Sweet 16 m