Onderwerp: downloaden van Picasa
omdat ik er helemaal kriegel van werd dat je geen boeken vanuit Picasa ineens kan kopi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » downloaden van Picasa
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
omdat ik er helemaal kriegel van werd dat je geen boeken vanuit Picasa ineens kan kopi
Picasa hoort in het WWW
[MOVE] --> die kant op
ik krijg het niet voor elkaar, ik weet niet wat ik moet intypen want ik zie geen gebruikersnaam staan en in de url ook niet en wat ik probeer geeft hij aan dat ik verkeerde naam heb ingetypst
mij lukt het ook niet.
Je bent dus niet de enige Evelien
zal vanavond een how to maken, lukt nu even niet. Downloaden lukt wel toch?
ja dat wel
hoop dat het zo duidelijker wordt...
nadat je het bestand hebt gedownload en de losse bestanden hebt uitgepakt (ze zijn gezipt)
open je de map en klik je op PWA3
het volgende scherm verschijnt:
klik op Get Users Public Album
het volgende scherm verschijnt:
nu ga je naar het album dat je graag wilt hebben (bijvoorbeeld een link uit de lijst met how to's), zoals onderstaand van bruidsparen
de rode kader staat om de gebruikersnaam, kopieer deze en plak deze in het schermpje.
zie onderstaand:
druk op ok
Vervolgens komt er een lijst met alle albums die die gebruiker heeft:
selecteer hier het album dat je wilt hebben (ik heb voor Shrek gekozen) en klik op select.
De foto's worden nu geladen
na het laden komen er miniaturen van de foto's (pagina's) in beeld. Hier kan je kiezen welke pagina's je wilt downloaden en deze aanvinken. Standaard is alles aangevinkt.
klik op download selected. Kies een locatie waar de foto's moeten worden opgeslagen en laat hem laden.
Na het laden staan je foto's in de gekozen map
ok ik snap het nu! het lukt maar niet omdat ik geen user id kon vinden maar in bv deze link is de user id AllAboutCraft
http://picasaweb.google.com/AllAboutCra … leCakes02#
werkt idd perfect, downloaden gaat ook snel!
bedankt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » downloaden van Picasa