1 Laatst bewerkt door mascha (15-11-2009 23:48)

Onderwerp: Topsy bruidstaart, hartjestaart en zwangere dame

Dit kostte me echt heel veel stress, omdat ik m'n auto heb moeten verkopen en nu dus met het ov deze taart moest bezorgen :S
Er was nog zo'n wijsneus die zei dat de taart scheef was, maar z'n vrouw zei gelijk dat dat zo hoorde en dat er zelfs een naam voor was :D
Het bruidspaar wist helemaal wat ze wilden: bloemetjes op de bovenste taart, harten op de middelste en vlammen op de onderste (met kleurstelling). Oh ja, en een zwangere bruid.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SZ6IJECE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XIHLQ6QV.jpg
Voor m'n nichtje haar 10e verjaardag wilde ze graag een hartjestaart. Zelfs de bloemen heb ik van hartjes gemaakt ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KCPXFUMS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FQOKNWCJ.jpg
En nog zo'n zwanger buik. Ze wilden een paar truitje met stippen. Zonder stippen was -ie wat mooier vond ik :S
Het is een stapeltaart, maar dan wel in

Mijn website: Presentaart

2

Re: Topsy bruidstaart, hartjestaart en zwangere dame

de laatste zie ik helaas niet maar de eerste 2;) zijn heeeel erg mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Mooie taarten,maar bezorgen met ov wat een gedoe zeg!!Had je geen lamme armen want ik denk dat de taart best zwaar was!

4

Oeps, had de haakjes verkeerd staan bij de 3e, en was tv gaan kijken :o

De bruidstaart was 22,5 cm, 17,5 en 12,5 cm, dus niet erg groot, kon hem nog net tillen.
Ik kreeg wel pijn aan m'n rug en armen bij het lopen (want ik moest een stukje lopen vanaf de bus) maar het ging n

wat vervelend dat je met het OV moest! wel grappig dat die vrouw zo reageerde!
je hartjestaart vind ik echt geweldig! die heb ik opgeslagen hoor, vooral die onderrand! briljant!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Poeh hey, met het OV.... dan stress je toch wel even ;)
Maar, hij is moohooi! Extra compliment voor de stijlvolle vlammen!

En de andere twee ook weer helemaal in Mascha-kwaliteit!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

Heel mooie taarten! Ik vind dat vlammeneffect enorm mooi!

8

Echt heel mooi gemaakt.
De zwangere buik is echt super strak!!
En een hele mooie kleur paars, hoe doe je dat ;)

9 Laatst bewerkt door Kadohke (16-11-2009 07:05)

Vind ze allemaal prachtig Mascha! Die bovenste....heeel leuk, de hartjes rand....geweldig, de buik.....mooi strak!!

Vind het wel een aparte keuze van het bruidspaar, vlammen...?

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

10

Een vurige relatie waarschijnlijk!
Mooie taarten en ik zie je helemaal zitten in de tram/bus :)
Taxi is natuurlijk ook geen optie want ik weet hoe die amsterdamse taxis rijden.

Mooie taarten weer maar tja....niet anders gewend van je!
Mooi die overslag in het paars jurkje.

11

Vind je taarten erg mooi,die zwangere bruid is ook geweldig.
de vlammen zijn super,mooie kleurencombie

Groetjes Ria123

12

Alle drie erg mooi!

13

Wow wat een mooie Topsy Turvy! Snij jij ze schuin door? en daarna zo stapelen met de schuine stukken biscuit dat je een scheve taart krijgt? Vind ze erg mooi strak.

Greetz Keet

14

Je bent weer lekker bezig geweest! Oei, bezorgen met het ov, dat lijkt me geen pretje! Wat je inderdaad al zegt: dat stukje lopen, dat hakt erin met zoiets in je armen. Ik vind het een top-prestatie om zulke kleine taartjes (12,5 cm !!!) ook nog zo mooi topsy te kunnen snijden! Je topsy klopt helemaal. Mooi geboetseerd ook.
Je hartenstapel vind ik geweldig. Ik sluit bij Tirza aan: de onderrand vind ik geweldig! Mooi met de naam/leeftijd-schildjes in deze kleuren.
En je zwangere buik, lijkt me inderdaad een grote! Ook weer zo'n superklus om alles in 1x te bekleden! Was weer een genot om te kijken!

Groet, Jolanda

15

Schitterend!!!
Vind je hartjesrandje ook z

16

Wauwie wat een pracht creaties weer, vind jouw taarten altijd geweldig om naar te kijken!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

17

mascha schreef:

Er was nog zo'n wijsneus die zei dat de taart scheef was

:lol::lol::lol::lol:

Prachtige taarten, grappig die vlammetjes. Is dat een uitsteker of heb je dat zelf zo bedacht??? Leuk hoor.

18

Ik hoop dat je snel een nieuwe auto krijgt. Teveel stress is niet goed voor een mens :-)
Heb je onderweg geen kaartjes uit kunnen delen??
Maar je taarten zijn weer prachtig. Ik vind die hartjestaartrandje erg leuk gevonden.

groeten Annemieke
Cake It

19

Kadohke schreef:

Vind het wel een aparte keuze van het bruidspaar, vlammen...?

Inderdaad wat Petra (B.) al zegt: Iets van vurige liefde ofzo. Jij snapt het ook weer niet h

20

Nou vind die vlammen erg leuk zeg misschien niet op een bruidstaart haha maar wel leuk gedaan zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

21

keet schreef:

Wow wat een mooie Topsy Turvy! Snij jij ze schuin door? en daarna zo stapelen met de schuine stukken biscuit dat je een scheve taart krijgt? Vind ze erg mooi strak.

Dank voor het compliment :)
Ik doe het een beetje op de cake central-manier:
http://cakecentral.com/articles/6/how-t … sical-cake

Alleen zij gebruiken echt 3 verschillende maten taart al (per taart), en ik bak gewoon 3 biscuits, en dan snijd ik ze een beetje taps toe. Met gevulde biscuits moet je niet te gekke dingen doen ;)

Ik vind dit zelf veel mooier dan gewoon scheve taarten op elkaar zetten, omdat het wat mooier en gelijkmatiger schuin is zeg maar. En ook veilig met vervoeren omdat ze dus eigenlijk gewoon recht op elkaar staan.

22

Knutsel schreef:

En een hele mooie kleur paars, hoe doe je dat

Dat zijn twee kleuren paars: Violet van Wilton met Grape violet van Sugarflair.

leonietje schreef:

Prachtige taarten, grappig die vlammetjes. Is dat een uitsteker of heb je dat zelf zo bedacht??? Leuk hoor.

Die oranje dingen zijn uitstekers. Ik heb een uitsteker uit de silhouette-serie van S.Benison gebruikt. En voor de 'dichte' vlammetjes heb ik een druppelvorm gebruikt en daarna de marsepein omgebogen als een boog.

23

ik vind ze heel leuk.

24

mascha schreef:
keet schreef:

Dank voor het compliment :)
Ik doe het een beetje op de cake central-manier:
http://cakecentral.com/articles/6/how-t … sical-cake

Alleen zij gebruiken echt 3 verschillende maten taart al (per taart), en ik bak gewoon 3 biscuits, en dan snijd ik ze een beetje taps toe. Met gevulde biscuits moet je niet te gekke dingen doen ;)

Ik vind dit zelf veel mooier dan gewoon scheve taarten op elkaar zetten, omdat het wat mooier en gelijkmatiger schuin is zeg maar. En ook veilig met vervoeren omdat ze dus eigenlijk gewoon recht op elkaar staan.

Thanks voor reactie! Zie bij cakecentral dat ze bij stap 9/10 de grote van een karton eruit halen en zo zorg je ervoor dat je taart toch er recht op staat. Hoe ondersteun jij verder dan, net als bij een stapel?
Wil er voor mijn schoonzus 1 maken als verjaardagscadeau, kan ik het mooi een keer uitproberen.

Greetz Keet

25

Prachtige taarten heb je er weer van gemaakt en jee, met de bus/trein taart bezorgen, nee lijkt mij ook niet echt een succes.