1 Laatst bewerkt door Jol321 (15-02-2010 16:20)

Onderwerp: voor de jongens

Sef wilde dit jaar Monsterjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V86YM3NX.jpg

chocoladebiscuit gevuld met chocolademousse, dulce de leche + peer

2 broers die dit weekend hun verjaardag vieren:

een kleine Cars (16 cm)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8FGEWAZQ.jpg

gevuld met 3 lagen (zelfgemaakte) banketbakkersroom

en Bjorn Borg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YK7NEUA6.jpg

Groet, Jolanda

Re: voor de jongens

Leuk die bjorn borg he,,ga hem in december maken voor mijn zoon die 17 wordt. Maak je die 'bobbel'nu met biscuitdeeg wat je eruit gesneden hebt.

Bianca

Groetjes Bianca Wolst

wat heb je weer mooie taarten gemaakt!!! gebruik jij voor je cars een malletje??? Ik ga nu aan een takel beginnen en heb daar geen mal voor.... Dus moet ik mijn eigen talent gaan gebruiken hihi Groetjes Tries

4

Bianca Wolst schreef:

Leuk die bjorn borg he,,ga hem in december maken voor mijn zoon die 17 wordt. Maak je die 'bobbel'nu met biscuitdeeg wat je eruit gesneden hebt.

:Y   Ik heb 'm eerder gemaakt voor mijn 10-jarige zoon en toen had ik een heel laag bobbeltje. Hij zei zelf toen hij deze zag: nu is de bobbel groter, zeker omdat deze jongen al 16 is ...  :lol

patriciakleij schreef:

gebruik jij voor je cars een malletje

Voor het eerst gemaakt en inderdaad de gipsmal gebruikt. Was er niet zo heel erg blij mee. Ik vond de vorm niet helemaal kloppen, dus heb wel wat zitten kneden. het blijft gepriegel om alle details in mini-formaat te krijgen.
En met jouw boetseertalent, zal Takel zonder mal wel lukken ;)

Groet, Jolanda

5

ohww....ik wist niet dat daar een mal voor was.............
Zijn allemaal super jongens taarten. vind die monstertruck heel goed gevonden zo bij de heuvel op en het zand. Eigenlijk best wel leuke kleuren bruin oranje en lime. Heb ik ook gekozen voor kadootjes taart Jol. Alleen dan geen bruin erbij maar paars en geel lime op oranje. Vond dat ook verrassend. Altijd moeilijk vind ik.......kleurtjes.

6 Laatst bewerkt door Sannn (15-11-2009 14:26)

Jol321 schreef:
Bianca Wolst schreef:

:Y   Ik heb 'm eerder gemaakt voor mijn 10-jarige zoon en toen had ik een heel laag bobbeltje. Hij zei zelf toen hij deze zag: nu is de bobbel groter, zeker omdat deze jongen al 16 is ...  :lol

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Groetjes San

7

Suoer gave taarten!!! Mijn zoon is ook helemaal weg van monsterjam!

Groetjes San

8

mooie taarten!!
je ziet dat je onderbroek vaker gemaakt heb want ze worden steeds mooier,de pijpjes zijn nu iets langer en de bobbel groeit hahaha niet te ver gaan anders moet hij in de 18+ :lol: lig in een deuk hier over die opmerking van je zoon....helemaal geweldig !!!
Moet ook die cars mal zoeken want staat er hier ook een op de agenda .
vindt je monsterjam ook goed gelukt,ook met malletje of los uit het handje?

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

9

Natacha schreef:

mooie taarten!!
je ziet dat je onderbroek vaker gemaakt heb want ze worden steeds mooier,de pijpjes zijn nu iets langer en de bobbel groeit hahaha niet te ver gaan anders moet hij in de 18+ :lol: lig in een deuk hier over die opmerking van je zoon....helemaal geweldig !!!
Moet ook die cars mal zoeken want staat er hier ook een op de agenda .
vindt je monsterjam ook goed gelukt,ook met malletje of los uit het handje?

De verhouding van de onderbroek is inderdaad nu iets mooier: dit is een 25cm biscuit, de vorige een 30.

Ik hou van malletjes (voor de goede verhouding) mar Monsterjam is handwerk.

Groet, Jolanda

10

ook al zo gaaf!! die nieuwe uitstekers zijn geweldig he!!! ik heb die helaas niet gekocht! komt nog wel. bedenk me trouwens nu dat ik ook wel benieuwd ben naar die kertverlichting voor op je taart, uit dat zelfde standje, die had jij toch gekocht?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

tipsytaartje schreef:

benieuwd ben naar die kertverlichting voor op je taart, uit dat zelfde standje, die had jij toch gekocht?

:nooo  Caroline heeft het lichtsnoer, Lune de kubusjes.

Groet, Jolanda

12

hele mooie taarten

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

mooie stoere taarten hoor!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

14

Jol321 schreef:
tipsytaartje schreef:

benieuwd ben naar die kertverlichting voor op je taart, uit dat zelfde standje, die had jij toch gekocht?

:nooo  Caroline heeft het lichtsnoer, Lune de kubusjes.

Standje heb ik niet kunnen ontdekken, lichtjes van lune wel. Maar ben zeer benieuwd naar die kerstlichtjes....................misschien ideaal voor een koekhuisje?

15

Mooie taarten weer,vindt de Bjorn Borg onderbroek gaaf!

16

Mooie taarten, vind ook de BB boxer erg gaaf!

17

Super weer Jolanda.... Ben echt fan van jouw shorts... ;)

Corinne
Sugar & Flour

18

Wat een leuk taarten en vooral die BB taart.

MIsschien wel een idee voor mijn neefjes mag ik vragen hoe je die letters maakt van BB met welke type?

19

Mariz schreef:

Wat een leuk taarten en vooral die BB taart.

MIsschien wel een idee voor mijn neefjes mag ik vragen hoe je die letters maakt van BB met welke type?

Met deze tappits:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=133

@Smarianne: op de stand was een lichtsnoer te koop, zou misschien in een koekhuisje passen (opgerold), maar wel duur grapje denk ik (weet de prijs niet meer maar volgens mij rond de

Groet, Jolanda

20

Probleem is dat het te warm wordt Jol

21

smarianne schreef:

Probleem is dat het te warm wordt Jol

Groet, Jolanda

Berichten [ 21 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren