1 Laatst bewerkt door kiwi (12-11-2009 09:52)

Onderwerp: Poezels

Voor mijn verjaardag zou ik een nieuwe kitten krijgen. Mijn man bellen met de dame waar we hem zoude ophalen. Die dame helemaal overstuur aan de telefoon. Was onze kitten tussen de deur gekomen toen zij naar buiten wou... Spetter, zo zou hij gaan heten, was inmiddels dus dood... zo zielig...

Dus mij verjaardagstaart maar opgedragen aan Spetter  ;)

Dierenprintje niet helemaal goed uit de verf gekomen, maar wel een gaaf effect vind ik. En voor een eigen taart prima om eens te proberen.

( Toch eens goed de handleiding van de nieuwe camera doorspitten. Ik wil gewoon heldere foto's!)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZVJJLF7.jpg

2

Re: Poezels

aaah wat zielig.
maar je taart is erg mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

hele leuke taart. En wat een ironische naam eigenlijk voor spetter, wel heel zielig

4

Heel erg leuk en je printje is super!

5

Ach wat zielig...

Je hebt er een mooi taartje van gemaakt, vind die dierenprint juist heel mooi! En heb er toch zo'n spijt van dat ik de pwc niet heb gekocht in B... staat nu hier op mij verlanglijstje!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

erg leuke taart maar wel een rottige aanleiding.
Ik heb nog wel een leuke zwerfkat voor je met 1 oog en enorme noten:)

7

Leuk!!

8

Oooh wat zielig... :(
Maar je taart is super!!! Zijn die katten gemaakt m.b.v een uitsteker of met de hand?

Groetjes, Daphne

9

Ach wat zielig. Leuk taartje met die katjes. Tip voor foto maken: probeer een foto te maken bij daglicht dat van opzij komt. Je hebt dan geen flits nodig.

Groetjes, Elly

10

opgeslagen, ik dacht meteen wow!

11

Agosh, arme Spetter!
Evengoed gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk en zo wordt het kleine pluizebolletje iig nooit vergeten! Prachtige taart, veel meer mijn smaak dan de poezentaart die ik moest maken :)
Mag ik 'm opslaan?

Groetjes, Jos

12

@ Daphne91; het zijn patchwork cutters. Zijn ook in de webshop te koop.

@ Elly67; ga ik eens proberen!

@ Lonestar; Ik ben echt fan van je taarten! En nu sla je een van mij op... Ofcourse mag dat!

13

Wat ontzettend zielig voor Spetter! Maar je hebt een mooie taart gemaakt, leuk met die katjes!

14

Oh arme Spetter, wat ontzettend jammer zeg :-(
Vind je hommage aan Spetter ;) echt geweldig, super de kleuren en errug gaaf de PWC van de poesjes!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

15

Gaaf gedaan zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl