Re: Bijna koekjes
heb je ze ook al zelf eens gebakken?
Ik ben benieuwd of het ook smaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bijna koekjes
Ja, dat heb ik (ik wil natuurlijk wel weten wat ik weggeef
) en ze waren heerlijk!
Vooral als je de pecannoten niet te klein maakt...
Ik heb nog wel een fotootje, alleen zijn ze daar gebakken met alleen witte basterdsuiker, ik had toen geen bruine in huis. Ik denk dat ze daarom wat bleek zijn gebleven. En ik zou de volgende keer er wat M&M's later indrukken, zodat ze wat beter zichtbaar blijven, dat staat leuker, denk ik.
Oh ja, en deze waren gebakken met Smarties, die blijven niet zo mooi van kleur... 

Wat ziet dit er leuk uit. Dit vind ik nou een erg leuk cadeau om voor iemand te maken of om te krijgen :-)
Wat ben je toch heerlijk crea His! We moeten echt binnenkort wat afpreken he?!
Wat ben je toch heerlijk crea His! We moeten echt binnenkort wat afpreken he?!
Moeten we zeker!! Maar ja, steeds druk druk, komt weinig van terecht zo, misschien in januari een keer wat prikken??
Ooo..wat een super idee!! ziet er echt heel leuk uit om weg te geven..bijna te zonde om de koekjes te bakken.. 
Piece of Cake schreef:Wat ben je toch heerlijk crea His! We moeten echt binnenkort wat afpreken he?!
![]()
Moeten we zeker!! Maar ja, steeds druk druk, komt weinig van terecht zo, misschien in januari een keer wat prikken??
Ja lijkt me een strak plan! Aankomende maand wordt het niets...Romy is dan jarig en dan zit je al weer in het o z drukke december.En jij gaat natuurlijk volgende week al naar Birmingham! Komt helemaal goed! We keep in touch!
super leuk!
Ik heb zojuist een proefpot gemaakt. Ik heb het gemaakt in een pot van 2l. Die was te groot. Ik schat dat je een pot van 1,5 liter moet hebben. Dan past het goed en heb je inderdaad niet veel ruimte aan de bovenkant zodat alles door elkaar ligt bij het vervoer.
Deze ga ik nu zelf bakken, de volgende pot die wel goed op maat is, zal ik zeker even een foto van maken en hier plaatsen. Ik heb er zo'n leuke koekjesvormkubus bijgekocht, dus zal vast een leuk geheel worden.
Ik heb zojuist een proefpot gemaakt. Ik heb het gemaakt in een pot van 2l. Die was te groot. Ik schat dat je een pot van 1,5 liter moet hebben. Dan past het goed en heb je inderdaad niet veel ruimte aan de bovenkant zodat alles door elkaar ligt bij het vervoer.
Deze ga ik nu zelf bakken, de volgende pot die wel goed op maat is, zal ik zeker even een foto van maken en hier plaatsen. Ik heb er zo'n leuke koekjesvormkubus bijgekocht, dus zal vast een leuk geheel worden.
Super bedankt voor de tip over de inhoud van de pot.
Ik ga op zoek naar een 1.5 liter pot.
Eens kijken of ze bij de action iets hebben.
sorry maar hoe kan ik die etiketten downloaden zodat ik ze kan bewerken?
hoe heb jij dat gedaan..er staan meerdere leuke vormen
Wat een ontzettend leuk idee. Ik kende het nog helemaal niet. Nu hebben we gelijk een origineel cadeau voor de sinterklaas erbij, wat ik als kleinigheid kan geven. 
sorry maar hoe kan ik die etiketten downloaden zodat ik ze kan bewerken?
hoe heb jij dat gedaan..er staan meerdere leuke vormen
Tja, ik heb een beetje geknipt en geplakt en gegumd in Paint, maar ben er helemaal niet handig in. Ik zou je dan ook niet kunnen zeggen hoe ik dat precies gedaan heb... 
Oh wat geweldig zeg das een leuk idee!
Wat een ontzettend leuk idee!
Super leuke uitvoering van het idee van Bakerella. Het ziet er erg gezellig uit!
Ik had het idee al een tijdje onder mijn favorieten staan (m'n to do lijstje) maar zag nogal op tegen het omrekenen naar Nederlandse maten en het uitvogelen daarvan. En ik kon hier geen 'quart jar' vinden. Ga nu toch ook eens een poging wagen met een 1.5 liter pot! Bedankt voor jouw recept!
Wat leuk!! leuk voor de kerst ofzo! Ga ik zeker onthouden 
Vind het een erg leuk idee, heb deze ook gemaakt met 'delfts blauw'etiketten.
Zal nog een foto maken en posten hoor!
Groetjes Ymie
Ik heb ook flessen besteld en het dekje dat erop zit.
Voor de Sinte krijgen de vrouwen zo'n mooie pot.
Ik had dit idee van Bakerella ook gebruikt als tractatie voor de juffen op het kdv. Ik heb alleen het recept van Nigella's Totally Chocolate Chip Cookies hiervoor gebruikt en roze M&M besteld bij mymms.nl.
Helaas ben ik de foto van het potje kwijt maar dit was de uitkomst ervan:

Ik heb deze gemaakt voor de fancy fair, appelmoespotten verzameld en het recept door de helft!

bedankt voor het idee!
groetjes Ymie
Oh, wat een mooie etiketten heb jij!!
Zelf gemaakt of ergens van internet geplukt?? (zo ja, waar??
)
Ik neem aan dat je ze ook al wel zelf in een eigen topic gepost hebt, wel doen hoor! 
Ik heb ook flessen besteld en het dekje dat erop zit.
Kun je die ergens bestellen dan?
Dat zou deze familie namelijk een hele hoop 'appelmoes eten' schelen! 
Kon bij Xenos hier niet de geschikte inhoudsmaat vinden. Alleen 0.8 liter.
Gerlinde schreef:Ik heb ook flessen besteld en het dekje dat erop zit.
Kun je die ergens bestellen dan?
Dat zou deze familie namelijk een hele hoop 'appelmoes eten' schelen!Kon bij Xenos hier niet de geschikte inhoudsmaat vinden. Alleen 0.8 liter.
Ik zal je de site waar ik ze vandaag heb even mailen.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bijna koekjes