Re: Poesjes
Ge-wel-dig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Poesjes
Dit is alweer zo,n TOPSTUK,super gemaakt.
wauw wat een strakke mooie taart!!! mag ik vragen hoe je de bol wol zo rond hebt gekregen? qua vorm eronder dan... ik zie dat t cupcake mix is, maar heb je dan 2 halve bolletjes (van de blanda schaaltjes) tegen elkaar geplakt? of hoe moet ik me dat voorstellen??? ik vind m heel erg mooi! dit wil ik ook wel eens gaan proberen... leuk, leuk leuk.. weer nieuwe ideeen!!
echt weer helemaal geweldig Jose.....
Wow, ik vind de taart super mooi!
wauw wat een strakke mooie taart!!! mag ik vragen hoe je de bol wol zo rond hebt gekregen? qua vorm eronder dan... ik zie dat t cupcake mix is, maar heb je dan 2 halve bolletjes (van de blanda schaaltjes) tegen elkaar geplakt? of hoe moet ik me dat voorstellen??? ik vind m heel erg mooi! dit wil ik ook wel eens gaan proberen... leuk, leuk leuk.. weer nieuwe ideeen!!
Helemaal goed ! Twee blanda bolletjes van cupcakemix, "volgespoten" met bc en jam. Aan elkaar geplakt en afgesmeerd met bc. Vervolgens met de sugargun (grootste gaatje) slierten erop gemaakt. Dat was nog een heel klusje trouwens, ik dacht dat het sneller zou gaan. Ging ook meer marsepein in zitten dan ik had verwacht.
Bedankt voor al jullie reacties en natuurlijk mogen jullie hem opslaan, vind ik juist leuk!
Groetjes, Jos
och, wat een dotje weer zeg!
Hij is superleuk!
Heel erg leuk!!
Wat als je wel wat met het thema heb. Mijn hemel hij is prachtig geworden
oke, dank je wel voor de uitleg jose!!! ga ik zeker s proberen..
Ook ik vind het een errug leuke taart geworden!! Jammer dat je er weinig lol aan had.. gelukkig dat de mams dat weer een beetje goed gemaakt heeft!! Vind de poesjes trouewens echt snoepies hoor!! :-D
Oei, bijna gemist en dat zou zonde zijn! Die grote bloemen zijn inderdaad erg leuk, lijkt net of de poesje hierdoor nog schattiger worden :-)
Ik vind hem juist geweldig! Super schattige poesjes en wat een geweldig strakke taarten !
Wat een schatje!
Hij is weer
Ohhh... wat schattig,heel mooi gedaan!
ooh zo leuk weer!! Alles wat je maakt is werkelijk suuuuper leuk en mooi!!
Ohw Jos
wat mooi zeg !! Ik moet heeeeeeeeeel veel oefenen om dat ook te kunnen !!!
prachtig!
oooh lieffff!! Hoe maak je die poesjes zo joh??
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Poesjes