Onderwerp: jullie mening graag
heb een opdracht gekregen naar aanleiding van een geboortekaarte maar ik vind hem niet zo mooi....

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » jullie mening graag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heb een opdracht gekregen naar aanleiding van een geboortekaarte maar ik vind hem niet zo mooi....

het lijkt idd wel wat vlekkerig verder vind ik m wel mooi
hij is nog een beetje nat, ging niet helemaal goed.... maar hij kijkt zo sip
Nee hoor, helemaal niet sip! En als-ie is opgedroogd is hij helemaal goed!
Groetjes, Jose
ik vind hem wel heel mooi hoor! je hebt het plaatje supermooi weergegeven op de taart!
alleen die vlekken inderdaad, hopen dat het mooi opdroogd!
het plaatje zelf vind ik niet sip hoor en zier er volgens mij precies het zelfde uit als het kaartje
aalleen de ondergrond bij zijn linker oor voor de kijkers dus rechts is wat raar
maar als jij zegt dat dit nog bijtrekt nou dan word het een mooi taartje hoor
ik zag op de teleac dat ze hem helemaal insmeerden met water dus ik dacht nou dan mag het wel..... denk dt ik dat maar niet meer doe
ik zag op de teleac dat ze hem helemaal insmeerden met water dus ik dacht nou dan mag het wel..... denk dt ik dat maar niet meer doe
nee geen water gebruiken,krijgt allen maar vlekken van,zonde!!!!Maar ik vind ook heel mooi gelukt ondanks de vlekken.
groetjes
Als hij droog is is hij mooi. Alleen op de foto toont hij vreemd door het blauwe randje/onderbord. Ik vind die te hard voor deze taart.
Maar dat is misschien alleen mijn mening.
ja daar heb je wel gelijk in! ff kijken of ik nog een andere heb!
nee inderdaad insmeren met water is een big NONO!! Hopen dat het nog wat op droogt...het beertje is wel gelijkend hoor ,vindt alleen de oogjes beetje ongelijk of te dik... en inderdaad het linker oortje...maar verder een leuk taartje hoor..
bedankt voor jullie reacties, gelukkig is hij opgedroogd!!! puffff dat doe ik dus nooooooit meer!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » jullie mening graag