1 Laatst bewerkt door Maroesja (16-11-2009 17:20)

Onderwerp: Wit, witter en witst

Mijn eerste bruidstaart. Het bruidspaar (kreeg de taart cadeau) had volgens de gever tranen in hun ogen. Dat vind ik toch wel een mooi compliment.
http://i33.tinypic.com/jagv2f.jpg

Groetjes Maroesja

2

Re: Wit, witter en witst

Wauw, heel stijlvol. Wat een prachtcompliment!

Een prachtige taart!!!!!
Dat je er nog maar veel mag maken, want deze is zeker een succes!!!!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

4

prachtig gedaan

Veel liefs Rafaëla

5

Heel erg mooi gedaan... dit vind ik toch de mooiste taarten, zo wit!

6

wauw, van mij had de foto wel wat groter gemogen, het is een plaatje en ik had graag de details gezien..!!!
toch blijft het erg gaaf dat wit!!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

7

wat een prachttaart... :thumb:

8

Tranen van ontroering kan ik me helemaal voorstellen. Het is dan ook echt een beauty! Prachtig!

P.S. Ook ik zou graag een grotere foto willen zien. Dan kunnen we de details goed bekijken.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

prachtig!!!!

wat ik me afvraag is hoe jullie die bloemen aan de zijkant vast krijgen. ik ben een bruidsdummie aan het maken maar de bloemen (rozen) vallen steeds naar beneden.

10

Wat een plaatje, maar ik had ook graag nog wat detailfoto's gezien, maar toppie hoor, ziet er prachtig uit!

11

heel mooi wit!

Be in love with what you have

12

Wow, super mooi!

Groetjes Barbara

13

peet78 schreef:

prachtig!!!!

wat ik me afvraag is hoe jullie die bloemen aan de zijkant vast krijgen. ik ben een bruidsdummie aan het maken maar de bloemen (rozen) vallen steeds naar beneden.

Beetje eetbare lijm of water met een beetje tylose. Eventueel een klein tipje icing.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

14

Vind je taart ook prachtig. En als de ontvangers tranen in de ogen hebben gekregen, is dat wel het grootste compliment!

15

Bij deze. Ik hoop dat het lukt.
http://i34.tinypic.com/20utjsi.jpg

Groetjes Maroesja

16

heeeel erg mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

17

Heeel mooi! Alles glanst ook zo mooi! Heb je spray gebruikt?

En hij is ook heel erg strak! Heb je 2x bekleed, eerst marsepein en toen fondant? Of gewoon alleen fondant?

Als ik dan toch bezig ben met vragen... Welke maten taarten zijn dit? Ik maak namelijk voor mijn collega van het voorjaar een taart en heb toevallig ook zoiets als dit afgesproken:)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

18

tja, dit is er weer zo eentje waar zelfs kwebbeltje stil van wordt :Y heel erg mooi!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

19

Prachtige bloemen!

Greetz Keet

20

wow wat een mooie taart

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

21 Laatst bewerkt door Maroesja (14-11-2009 09:07)

Mariska1984 schreef:

Heeel mooi! Alles glanst ook zo mooi! Heb je spray gebruikt?

En hij is ook heel erg strak! Heb je 2x bekleed, eerst marsepein en toen fondant? Of gewoon alleen fondant?

Als ik dan toch bezig ben met vragen... Welke maten taarten zijn dit? Ik maak namelijk voor mijn collega van het voorjaar een taart en heb toevallig ook zoiets als dit afgesproken:)

Ik heb maar 1 keer bekleed met marsepein, maar ben er inmiddels (na ongeveer 70 taarten ;) ) wel achter dat ik hem toch eerst even in de koelkast terug moet zetten na het afsmeren. Ik heb trouwens de pearl spray van PME gebruikt.

Het moest eigenlijk maar voor 10 personen zijn, omdat ik zij dat ik het mooier vond om in lagen te werken met een bruidstaart hebben we toen gekozen voor 20 en 15. en als cadeautje heb ik er toen nog eentje van 10 bovenop gedaan. Nu hadden ze voor allemaal bijna 2 stuks taart. ;)

Groetjes Maroesja

22

Erg mooi!

23

Wauw!! Geweldig mooi gemaakt!! Heel stijlvol!
Wit blijft toch altijd mooi

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

24

Heel mooi gemaakte, chique taart!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!