1

Onderwerp: invriezen is het beste toch?

even een kort vraagje.
Ik ga een taart maken voor een vriendin van een vriendin (snappen jullie hem nog haha). Ik ken haar dus niet.

Ze wilt de taart op zondag hebben maar ik heb zaterdag en zondag geen tijd om de taart te maken. Dus dat wordt vrijdag. Wat is nu het beste:

1. de taart vrijdag maken en dan gewoon zondag opeten?

2. de taart een week eerder maken en dan in de diepvries en dan de zaterdag
de taart eruit halen en laten ontdooien in de koelkast en dan de taart op zondag eten. Bij deze optie wil ik wel graag weten hoe lang de taart uit de koelkast moet voordat ze hem gaan eten, ivm de botercr

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: invriezen is het beste toch?

Je moet de taart 24 uur van te voren uit de vriezer halen en dan in de koelkast laten ontdooien. Een uur of 2 voordat hij gegeten gaat worden uit de koelkast halen en hem dan zo rustig op temperatuur laten komen.

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

ok 2 uur van te vooren... maar is dat o ok de beste optie?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4

Ik zou kiezen voor een week (of meer) van te voren maken en zaterdag uit de vriezer.

Volg je hart...want dat klopt!

5

Hoe bedoel je de beste optie? Zou niet weten hoe je het anders moet doen..Er zijn hier trouwens een heleboel topics over hoor. Misschien als je zoekt, dat je het juiste antwoord vindt.
Succes!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

6

Mariska1984 schreef:

Dat is persoonlijk, er is alleen een beste optie voor jezelf.
De

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Marianne schreef:
Mariska1984 schreef:

Dat is persoonlijk, er is alleen een beste optie voor jezelf.
De

Groetjes Maris

8

Alles op

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

ok :) bedankt!

Groetjes Maris

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » invriezen is het beste toch?