1

Onderwerp: frosting of icing print mogelijk op koekjes?

Ik weet dat ik ouwel op koekjes kan doen, maar...nou ja, dat lijkt me dus niet zo heel erg lekker. Is er iemand hier die weet of ik ook een frosting of icing print op een koekje kan doen, of blijft dit gewoon te plakkerig? De koekjes worden uitgedeeld, dus het moet wel in een plastic zakje of zo kunnen, zonder dat de afbeelding aan het zakje blijft plakken. Ik kan het met de zoekfunctie niet vinden. Ik heb Riet overigens al een mail gestuurd met dezelfde vraag, maar wil graag weten of

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: frosting of icing print mogelijk op koekjes?

Je vraag staat hier prima hoor, hij past zowel hier als bij decoratie algemeen. Helaas heb ik hier geen ervaring mee, dus kan ik je niet helpen.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Dank je, Jozien :) Dan wacht ik de andere reacties nog even af.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

ja ik heb het onlangs gedaan en ging goed.http://www.mijnalbum.nl/Foto-QLHHYGVZ.jpg

5

Dank je, Brigitte! Is dat dan frosting of icing? Of :think: is dat hetzelfde?

6

Kan prima. Ik zou een laagje fondant in vorm en maat van de print. Print op de fondant plakken met piping gel en vervolgens het geheel op het koekje.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

Kadohke schreef:

Kan prima. Ik zou een laagje fondant in vorm en maat van de print. Print op de fondant plakken met piping gel en vervolgens het geheel op het koekje.

Ha jij! Waarom zou je dat zo doen?

8

ik heb frosty sheets, geen idee wat precies het verschil is,

Icing sheet en dan op een nat laage icing, kijk en zoek eens even op het forum van Karen, de koekjesfee uit belgi

10

mariekedekorte schreef:

Icing sheet en dan op een nat laage icing, kijk en zoek eens even op het forum van Karen, de koekjesfee uit belgi

Tsja, misschien omdat als je op dit forum je begeeft je zo lang blijft hangen dat als je dan je ook nog eens gaat begeven op die van de Koekjesfee je helemaal nooit meer achter de compu vandaan komt :)

12

mariekedekorte schreef:

Tsja, misschien omdat als je op dit forum je begeeft je zo lang blijft hangen dat als je dan je ook nog eens gaat begeven op die van de Koekjesfee je helemaal nooit meer achter de compu vandaan komt :)

:think: daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben....:D

13

moet je kijken wat ik tegen kwam, dus het kan zeker!!

staan echt zulke gave dingen tussen: wel ook even de andere categorie

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

14

Te gek! Dank je, Tirza! Even de taart van vanavond afmaken en dan ga ik even verder snuffelen :)

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » frosting of icing print mogelijk op koekjes?