Onderwerp: priv
Nou, heb eindelijk weer eens foto's geplaatst op de site&hyves, en nu natuurlijk hier! Ook vaak geen foto's gemaakt wegens tijdgebrek/lege batterijen of nog wachtend op foto's van het bruidspaar maar toch, het zijn er best wel wat.
Komt-ie...
verjaardag klasgenootje Elke (euhm... geen idee meer wat erin zat; weet nog wel dat het toen dertig graden ofzo was...)
voor een onbekende via internet, joehoe!! (slagroombavarois met oreo's)
verjaardag oud-collega (slagroombavarois met verse aardbeien)
10 jaar Kalliste (mijn laatste werkgever
) (champagnebavarois)
voor een vriendin die een snelcursus knippen heeft gedaan (vanillacreamfrosting)
voor de man van een oud-collega voordat hij op uitzending ging
(camouflageprint/leger begin ik niet aan, kan ik echt niks mee; dus een koivijver omdat-ie de echte heeft dichtgegooid vanwege de kleine)
zomaar gefreubel op een dummie (en als promotie op dat evenement in Uden)
voor hetzelfde evenement mijn eerste tasje, om te proeven voor de bezoekers. De eerste tien riepen dat-ie niet aangesneden mocht worden, daarna heb ik er gewoon maar het mes in gezet; had niet alleen voor de show m'n best gedaan! (chocobiscuit met slagroombavarois/bebogeen/stukjes stroopwafel en caramelbc)
En wat leuk om te doen trouwens, die tasjes komen er vaker!!
lifesizebabybootee uitgeprobeerd op een dummie (weer voor dat evenement, is toch ook fashion
)
cadeau aan m'n broer en schoonzus voor hun trouwdag (kaneelbavarois/laagje amandelspijs/appelcompote/kaneelbc)
en manlief kan dus