1

Onderwerp: recept bavarois shop

hallo allemaal,

ik heb gisteraaf de bavoroismix vd webshop besteld, en heb al ff gekeken op t forum voor lekkere ideeen voor n smaakje..
deze kan ik lekker eten!! verse gemaakte bavarois mag je als zwanger dametje niet hebben..tja en ik wil wel lekker meesmikkelen natuurlijk hihi

nu heb ik een vraagje over het recept: moet ik er minder water indoen, en hier het smaakje als vervanger voor gebruiken? of gebruik je de smaak als extra erdoor?

ik zit te denken aan abrikoos of perzik uit blik.. purereren.. moet ik daar de sap dan ook bij gebruiken??
of gewoon abrikozenjam...

groetjes andrea

2

Re: recept bavarois shop

je kunt ipv het water het sap van de perzik uit blik nemen. en dan perzik in kleine stukjes snijden en er voorzichtig doorheen spatelen.
als je het gaat pureren wordt de bavarois te slap heb ik ontdekt ;)

3

oja, smaakjes van patidess zijn er ook heerlijk doorheen!

4

dank je wel! dasa wel een nuttige tip

5

Gepureerde vruchten erdoorheen kan wel. Dan maak ik de bavarois aan met wat minder water (40ml ipv 50 op 200gr slagroom) en laat dat goed opstijven. Dan gepureerd fruit erdoorheen spatelen. Nog ff laten staan want eerst lijkt het alsof je de fruitsmaak niet proeft maar dat trekt vanzelf bij!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be