Re: Toch liever een andere??
prachtige taart, volgens mij is het buurmeisje een beetje verwend als ze deze taart niet mooi genoeg vindt!
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toch liever een andere??
prachtige taart, volgens mij is het buurmeisje een beetje verwend als ze deze taart niet mooi genoeg vindt!
Ik vind je taart echt super mooi. Kinderen zijn toch soms zo onvoorspelbaar, maar van een 11 jarige......
heeeele mooie taart.
Ach gossie...Ik had wel even een kleine glimlach toen ik je verhaal las. Ik kan het me helemaal voorstellen. Natuurlijk is jou taart prachtig dat zien we allemaal. Maar als kind (want daar hebben we het toch echt over) heb je dan een ander plaatje in je hoofd, dan flap je er totaal onbedoeld iets onaardigs uit.
Aan je taart lag het echt niet, maar dat heeft de visite daar wel duidelijk gemaakt!
Groetje Nathasja
Je zou haar toch wat ...?! Ik vind het een geweldige taart!
Hartstikke leuke taart....ik krijg als ik zulke dingen lees altijd de angst dat mijn kinderen zoiets zullen zeggen.....ik heb dan vooral meelij met de moeder....
Kinderen kunnen onbedoeld zulke gekke dingen zeggen en kunnen je dan als ouder flink voor gek zetten
Zoooo ik vindt hem super mooi!!je zou hem maar krijgen!!!!
Ik vind de taart leuk.En ja als moeder zijnde zou je het liefst door de grond zakken als je kind dat zegt.Maar ja ze kwam eerlijk voor haar mening uit en dat heb ik liever dan dat ze het achter je rug zegt.
Super mooie taart en ik had de taart linearecta weer mee naar huisgenomen na zo`n opmerking!
Haha, dat was ook mij eerste reactie! Tja, (mini)pubers flappen er nogwel eens wat uit...
Ik vind 'm SUPER, mooier kan niet! Ik geloof niet dat ik al eens zo'n leuke heb gezien! Ik denk dat ik het voorbeeld (de topsy turvy) wel ken (heb ik ook opgeslagen ), maar eerlijk gezegd vind ik deze leuker
Ze zat er zeker wel smakelijk van te eten???
Groetjes, Jos
kinderen mogen de waarheid zeggen maar er is ook zoiets als beleefdheid. Ik weet niet natuurlijk hoe ze het bracht.
Anyhow, volgend jaar houd ik de 11/11 in de gaten en rij vast richting Enschede om de taart in ontvangst te nemen die jouw buurmeisje niet ok
Ik heb het op bb al gezegt, maar zeg het nog een keer hier dat ik je taart helemaal top vind!
ik vind het een supermooie en zeer strakke taart, eigenlijk gewoon perfect! ik kan mij voorstellen dat je niet blij was met zo'n reaktie, daar zou ik ook mee zitten. grrrrrrrrr!
Adreinne,
Op de 11de van de 11de ......dus 11 jaar hahahaMerel,
Nee het was geen taart van mijzelf,maar wel 1tje hier van het forum.
Haar moeder had hem mij laten zien,maar die was topsy turvy.
En omdat ik dat nooit heb gedaan op deze manier gedaan.
Doe dat liever een keertje voor onszelf om te proberen.
Maar jua ik denk maar zo......ze krijgt hem toch???
Achja, als zij in de 20 is zal ze de foto's terugzien
en denken: "wat een mooie taart!".
Elf is toch elf...
Maar, zit haar moeder ook op dit forum?
Dan is het misschien niet zo leuk om al deze reacties te zien :-S
Wij vinden hem in ieder geval hartstikke mooi!
Toen ik 11 was kreeg ik geen taart van drie lagen! Deze is prachtig, mijn complimenten. Ik hoop na heel veel oefenen ook zoiets moois te kunnen maken.
Prachtige taart!
Mijn dochter was gisteren de 11e van de 11e ook jarig, maar werd 6 ipv 11 en heet ook nog eens Laura! Mijn Laura vind deze taart prachtig.
Ik mag me vandaag en morgen uitleven op haar verjaardagstaart voor zaterdag.
Nou, van zo'n taart kan ik alleen nog maar dromen. Trouwens, ik vind dit soort taarten stoer en meisjesachtig tegelijk met een portie sprookjesallure, dus wat kun je meer wensen als 11-jarige meid?!! Top hoor!
(Nog even een vraagje over de onderste taart: bekleed je die eerst volledig met rood en leg je er dan het roze op of hoe zit dat precies? Het lijkt nl of het roze en rood even dik zijn...)
Groetje,
Heidi
Hij is super mooi hoor Tam..netjes en strak...en acht dat meisje heeft het vast niet zo bedoeld...
groetjessssssssss
Ik vind het echt een ontzettend mooie taart!
Ik snap dat de opmerking van de kleine-grote meid niet helemaal wenselijk was en dat je daar flink de balen van hebt, zou ik ook hebben. Ik zou dat ook zeker niet van mijn dochter willen horen.....
Maar sommige opmerkingen van mede baksters vind ik wel een beetje heftig op een meisje van 11. Een kreng, een wicht..... Ze is nog maar een kind.
Meiden allemaal bedankt!!
Heb het net toch nog even aan haar gevraagd wat ze ervan vond.
En ze vond hem gelukkig wel heel mooi.............zal wel aan de leeftijd liggen de reactie hihih.
En verwend????.................ach ik denk dat de kids tegenwoordig allemaal een stuk verwender zijn dan vroeger.
Als ik nu bekijk wat er allemaal op de verlanglijstjes voor 5dec staat pfffff
Mijn kids zullen me vast en zeker ook wel in situaties brengen dat ik me ook ga schamen ahha...............hopelijk niet hopelijk niet hopelijk niet
Nog even een vraagje over de onderste taart: bekleed je die eerst volledig met rood en leg je er dan het roze op of hoe zit dat precies? Het lijkt nl of het roze en rood even dik zijn.
Groetje,
Heidi
Heidi,
De onderste taart heb ik idd eerst helemaal bekleed.
Daarna het roze erop gelegd en dan op de rand met de sugargun de lijntje gemaakt.
Ik heb het roze zo dun mogelijk gerold,anders wordt het allemaal wel heel dik bovenop
ze heeft geeen idee hoeveel werk er wel niet in die taart zit !
ik vind hem iniedergeval super mooi geworden hoor!
nou zeg........als ik 11 werd wist ik t wel hoor!!
het is echt een super taart die kleurtjes GEWELDIG
denk dat ik ook maar weer aans aan de slag ga
het is een supermoooie taart.
Beetje een rare reactie van dat meisje want ik vindt hem prachtig!
Oei wat kunnen het toch een flapuits zijn. Ik snap dat je het niet leuk vind maar je taart is echt prachtig! Heel erg mooi! Ooit hoop ik ook eens mooie stapels te maken.....
Ik vind de taart echt super. Mooie kleuren, hele nette afwerking.
Kind is gewoon ondankbare tuthola.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toch liever een andere??