Re: Rozen topper, hoe vinden jullie hem?
Wat een mooie topper zeg! Heel gaaf, en wat een werk!!! TOP meid!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen topper, hoe vinden jullie hem?
Wat een mooie topper zeg! Heel gaaf, en wat een werk!!! TOP meid!
Heel mooi boeketje!!!
heeel erg mooi
prachtig bloemstukje hoor! (kan je gumpast ook eten of liever niet!)
prachtig bloemstukje hoor! (kan je gumpast ook eten of liever niet!)
Gumpaste is niet echt lekker. Dit bloemstuk is ook om te bewaren, niet om op te eten. Daarom krijgen ze hem in een mooie stolp mee naar huis.
Wat ik zo mooi vind aan dit rozenstukje is dat je de rozen ook in allerei stadia erop hebt zitten. De ene roos is al wat verder uit dan de andere en dat maakt hem zo echt.
Die kleurencombi is ook iets wat je in "echte" bloem(rozen)stukjes ziet. Heel mooi.
Prachtig.
WAUW..Prachtig!!!!
Wauwwwwwwwwww, hij is echt mooi!!!
Veel mooier dan die op "mijn" bruidstaart!!! 
Hoeveel rozen zijn er nou in totaal "in" gaan zitten?? Ben ik ff nieuwsgierig naar, kan ik er rekening mee houden als ik nog eens een rozentopperbolding ga maken. 
Prachtig Gerlinde!
Wauwwwwwwwwww, hij is echt mooi!!!
Veel mooier dan die op "mijn" bruidstaart!!!
Hoeveel rozen zijn er nou in totaal "in" gaan zitten?? Ben ik ff nieuwsgierig naar, kan ik er rekening mee houden als ik nog eens een rozentopperbolding ga maken.
Ik heb ze niet exact geteld maar het zijn tussen de 50 en 55 rozen.
prachtig echt heel mooi
Daar mag je ook best trots op zijn, want hij is erg mooi!! 
prachtig
wauw, alsof het rechtstreeks van een bloemenwinkel afkomt. echt helemaal super gaaf. heb je er onder gewoon een (blanda) bolletje zitten?
wauw, alsof het rechtstreeks van een bloemenwinkel afkomt. echt helemaal super gaaf. heb je er onder gewoon een (blanda) bolletje zitten?
Nee eronder zit een piepschuim bolletje.
Heeeeeel erg mooi gemaakt!! Wauw...
een beauty!
Een beetje trots wees maar veel trots hoor............echt heel mooi!
Prachtig topper!
Heel erg mooi!
Mooie kleuren combi, schitterende rozen!
Heb je er bepaalde uitstekers voor gebruikt? Echt prachtig!
Heb je er bepaalde uitstekers voor gebruikt? Echt prachtig!
Deze heb ik ervoor gebruikt: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1315
Helemaal mooi!
Ik ben niet zo van de bloemen en rozen enzo, maar 'k moet toch echt zeggen dat dit een beauty is hoor!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen topper, hoe vinden jullie hem?