1

Onderwerp: hoe bewaren?!

Hallo,

Heb net de stroopwafelmix gebakken,gevuld en gedecoreerd, maar hoe bewaar ik dat nu zodat het morgen ook nog gegeten kan worden?

er zit 1 laag stroop tussen en 1 laag kaneel botercreme, de cake is ook afgesmeerd met de bc en daaroverheen dan weer stroopwafelkruimels.

wel of niet in de koelkast??

2 Laatst bewerkt door e.b.m. (10-11-2009 13:25)

Re: hoe bewaren?!

Stroop en botercr

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

oke dankje, maar ik heb geen taartdoos, voldoet aluminiumfolie ook over de taart?

4

Ik zou een doos maken.. zo heb ik et ook in et begin gedaan. 
Je heb geen marsepein of fondant gebruikt dus alu folie of ook evt huishouds folie moet kunnen.

5 Laatst bewerkt door e.b.m. (10-11-2009 15:19)

Aluminiumfolie zou ik niet gebruiken als het in contact komt met je taart. Dat kan reacties geven.

Heb je ook geen grote curverdoos ofzo wat erover heen kan? Of van die "parapluutjes" die je over je eten kan doen tegen insecten (hoe heten die dingen nou toch ook alweer :s)? Als er maar geen beestjes, vuil en rare luchtjes bij kunnen.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

Ik zou er huishoudfolie overheen doen. Doe ik ook wel eens aan de binnenkant van de taart waar al vanaf gesneden is.

Greetz Keet

7

ow, ehm zal er dan maar hh folie over doen, nee heb ik allemaal niet:)

normaal gesproken wordt alles wel opgegeten, maar deze taart mag ik niet hebben dus neemt mn man hem morgen mee naar zn werk.

bedankt!

hoe lang kan je botercreme bewaren als je het gemaakt heb.

groetjes angelique