26

Re: Geboortetaartje Mees

wat een lief taartje en ik snap dat je het een koe vind
maar blijft een mooi knuffeltje en daar gaat het om

27

Lief taartje hoor.

28

Wat een schattig taartje! Ik vind de kleuren ook mooi, weer eens iets anders dan baby-blauw.

29

jodess schreef:

Wat een lieverdje! Mooie kleuren (weer eens wat anders dan baby blauw), die vlaggetjes zijn ook heel leuk, die giraf-nijlpaard-koe is een droppie en dat lieve aangeklede babietje bovenop is een van de leukste toppers die ik ooit gezien heb! Een heel leuk taartje dus!!

OT: wat heb jij een mooi watermerk!

Wat leuk dat je mn watermerkje leuk vind! Ik moest eerst ff denken (ben blond, haha). Maar dat maak ik gewoon in paint. Heeeel simpel (zou ook zo snel niet weten hoe ik het anders moest doen, hihi)

Liefs van Tries!!

30 Laatst bewerkt door Triesje (10-11-2009 22:06)

Wauw, ik ben helemaal sprakeloos van al die leuke en lieve reacties! En geloof mij, ik en sprakeloos gaan doorgaans niet samen, haha!

Voor iedereen die heeft gevraagd of ze hem op mogen slaan, dit is absoluut geen probleem! Ik ben blij dat ik een beetje inspiratie ben!
De letters die ik heb gebruikt zijn van fondant, maar maak ze ook regelmatig met marsepein, al harden ze dan niet uit zoals fondant.
Het zijn gewoon tappitletters van de taartwinkel (ook vast verkrijgbaar in de shop)

Oh en voor Annemarie1107: Note: I really always do love Tries Taartjes! ...
You've made my day!!!! Thanx voor het mooie compliment!!!!

Liefs van Tries!!