Onderwerp: stroopwaffelmix
ik heb gisteren cupcakes gemaakt met de stoopwaffelmix(webshop) en is er lekker nu wil ik ook een een taart daarvan maken maar nu is mijn vraag wat is daar een lekkere vulling bij. wie heeft een tip
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » stroopwaffelmix
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb gisteren cupcakes gemaakt met de stoopwaffelmix(webshop) en is er lekker nu wil ik ook een een taart daarvan maken maar nu is mijn vraag wat is daar een lekkere vulling bij. wie heeft een tip
dulche de leche..... heerlijk, heb vorige week de cake gebakken en het er warm overheen gegoten.
misschien stomme vraag (ik ben meestal van de mona toetjes vullingen)hoe maak ik dat. (dulche de leche)
misschien stomme vraag (ik ben meestal van de mona toetjes vullingen)hoe maak ik dat. (dulche de leche)
<------Links bij de recepten!
ik heb em net gemaakt, heb 1 laag stroop gedaan ( gehaald bij stroopwafelkraam op de markt) en 1 laag kaneel botercreme.
ha, ik kreeg mooi niets mee, dat ik hen de vorige keer vroeg.... heb het toen zelf gemaakt; de stroop dan dus he....
echt niet? nah wat raar. hier zat ze wel te piepen dat het de beste stroop was natuurlijk en dat het best duur was. ik hield vol en ik mocht toch wel een bakje stroop kopen. het was ook maar voor 1x dus maakt me niet zo uit dat ik de stroop bij haar moest kopen.
kon je hem niet vragen waar hij het vandaan had ( of zou dat verkooprecept zijn),mischien hie iemand op de forum.
Ik had caramel ertussen gesmeerd en vervolgens afgesmeerd met champagnebotercrem.........hmmmmmmmm...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » stroopwaffelmix