1

Onderwerp: Blanda Ikea??

Hallo allemaal

Ook ik wil eens een boltaartje maken maar heb geen vorm. Ik lees hier vaak dat jullie de "blanda" van Ikea gebruiken.
Ben eens op de site gaan kijken en het enige dat daarop te vinden staat van "blanda" zijn serveerschalen...

Waar kan ik zo een bakvorm vinden??

2

Re: Blanda Ikea??

Het zijn ook de serveerschalen die we in de oven doen! Ik gebruik de rvs serveerschalen. Suc6!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

3

ook ik gebruik die van rvs. werkt super.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

4

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20057255   deze zijn het, en elke andere maat :Y

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

5

HAHHA, die heb ik al jaren liggen!! Wist helemaal  niet dat die voor in de oven waren, ik gebruik ze om chips enzo in te doen :-)

Kan dat geen kwaad in de oven? Allez, is dat niet zo een beetje zoals aluminium??
Ik heb een microgolfoven waar ik cake in maak (zo een combi), zou dat mogen? Dan maak ik mijn cake eens in zo een schaal :-)

6

Gaat super in de oven!, kun je mooie boob taarten van maken;))

7

heb ik nog even een vraagje.. ga een lieveheersbeestje maken en dacht kan ik mooi van die blanda schaal een bolletje maken..

maar hoeveel biscuitmix moet ik dan ong gebruiken?!

8

Hallo dames,

Voor de boobs taarten, welke schalen gebruiken jullie daarvoor? welke maat?

9

Ik heb ook de RVS schalen van Blanda en dat werkt echt prachtig. Goed inspuiten met boter en hup.. klasse. Voor de boobs taarten zou ik de 12 cm gebruiken Umran.

10

Ik heb vandaag 3 pogingen gedaan om in de Ikea schalen een bol van 20 cm te bakken maar helaas... Steeds was de bovenkant mooi, met een prikker gechecked, ook oke maar uiteindelijk brak hij bij het 'lossen' steeds, de onderkant was nog helemaal licht van kleur met een harde schijf erop. Iemand enig idee wat er fout gaat?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst...