1 Laatst bewerkt door Mestreechse (08-11-2009 22:24)

Onderwerp: blauw rood en zilver

verjaardagstaart voor mijn moeder. Je ziet het er niet aan af maar er zitten toch behoorlijk wat uurtjes werk in. ben er zelf niet echt tevreden over had hem heel anders in mijn hoofd zitten maar mijn moeder was er heel blij mee.

gevuld met bonbonbloc vulling.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3TBATWFT.jpg

groetjes Haysha
Mijn website www.taartenmama.nl is in aanmaak

2

Re: blauw rood en zilver

Ik weet natuurlijk niet wat in jouw hoofd zat, maar ik vind het een prachtige taart!
Heel mooi gedaan!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

3

Is toch een mooie taart geworden? Hoe had je hem dan willen hebben? Ben ik wel benieuwd naar.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

mooie taart hoor

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

5

Vind de bloemetjes erg leuk.

6

anotschka schreef:

Is toch een mooie taart geworden? Hoe had je hem dan willen hebben? Ben ik wel benieuwd naar.

De bedoeling was dat er meer zilveren slierten op kwamen ook aan de zijkant maar het kapsel was niet hoog genoeg geworden. Heb daarom maar gewoon de bloemetjes aan de zijkanten gedaan.

groetjes Haysha
Mijn website www.taartenmama.nl is in aanmaak

7

Oh, okay... dan was het geheel waarschijnlijk nog iets meer chic geweest. Maar ik denk dat ik hem zo leuker vind, met wat meer vrolijke bloempjes. En chic is hij evengoed. Goed opgelost dan toch?

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

8

Wat een leukerd :)

Mijn website: Presentaart

9

Hartstikke mooi hoor!!

10

toch erg mooi geworden, altijd lastig om iets in je hoofd te hebben wat dan niet wil lukken...heb ik nou altijd met kleren kopen...