Re: Woezel & Pip met rood ruitje
nou, jeetje, hier valt kwebbeltje weer ff helemaal stil! wat is dit toch gaaf zeg!!! mooie strak, leuk ontwerp en super uitgevoerd!!!! een waar voorbeeld ben jij voor mij!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Woezel & Pip met rood ruitje
nou, jeetje, hier valt kwebbeltje weer ff helemaal stil! wat is dit toch gaaf zeg!!! mooie strak, leuk ontwerp en super uitgevoerd!!!! een waar voorbeeld ben jij voor mij!
Zo deze had ik effe gemist.. wat een geweldige taart!!
ook deze weer geweldig ! Zucht !!!!
Ai! Wederom niet normaal zo mooi allemaal!
Hij is helemaal geweldig Jose! Die hartjes zijn zo lief en wat zit die sheet er mooi op bij jou, compleet met afwerkrandje! Wauw.
Wat maak jij toch schandalig mooie taarten. En allemaal zo perfect afgewerkt. Ik ben echt jaloeoeoeoeoers .
Hoe heb je trouwens het mondje en de oogjes gedaan? Is dat geschilderd?
gewoon in
Ohhhh....wat een verschrikkelijke lieve taart
Hij is echt helemaal top!!! Strak en ontzettend leuk en schattig
Wat een supertaart!!! Klopt echt helemaal!
WOW!! heel mooi, en hoe krijg je de taart zo strak bekleed.
Wow wat is die mooi zeg
Prachtig!!
En wat een hoop details die ook nog eens tot in de puntjes uitgewerkt zijn...
Wat een schatje!
Wow! Wat een mega gave stapel zeg! Echt heeeel mooi gedaan!
Ik kan er veel van zeggen, maar ik kan het ook in een woord want alle is, Prachtig!!!!!
helemaal geweldig!
in 1 woord GEWELDIG!
hij is echt heel gaaf mag ik hem opslaan en laten zien aan iemand die een woezel en pip wilde hebben? kan jeme toeallig vertellen welke kleuren je hebt gebruikt voor woezel en pip zelf?
hij is echt heel gaaf mag ik hem opslaan en laten zien aan iemand die een woezel en pip wilde hebben? kan jeme toeallig vertellen welke kleuren je hebt gebruikt voor woezel en pip zelf?
Tuurlijk mag dat!
Ik weet niet wie wie is, maar het voor het grijze hondje heb ik een klein beetje zwart gebruikt tot de gewenst tint grijs (Wilton, maar een ander merk kan ook). Het gele hondje is geloof ik met Golden Egg Yellow (van Country Kitchen), maar je zou ook geel met een beetje bruin kunnen gebruiken.
Allebei gemaakt van fondant met tylose.
Succes!
Wat een geweldige leuke taart,super!!
jolanda80 schreef:hij is echt heel gaaf mag ik hem opslaan en laten zien aan iemand die een woezel en pip wilde hebben? kan jeme toeallig vertellen welke kleuren je hebt gebruikt voor woezel en pip zelf?
Tuurlijk mag dat!
Ik weet niet wie wie is, maar het voor het grijze hondje heb ik een klein beetje zwart gebruikt tot de gewenst tint grijs (Wilton, maar een ander merk kan ook). Het gele hondje is geloof ik met Golden Egg Yellow (van Country Kitchen), maar je zou ook geel met een beetje bruin kunnen gebruiken.
Allebei gemaakt van fondant met tylose.Succes!
die grijze is woezel en die gele is pip grappig dat je woezel met zwart heb gemaakt in het echt is ie paars/blauw tenminste de knuffel die mijn zoontje heeft. als je zo naar jou taart kijkt zie je niet dat het met zwart is gemaakt.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Woezel & Pip met rood ruitje