1 Laatst bewerkt door 19angie82 (05-11-2009 23:33)

Onderwerp: traktatie bij de gym

ondanks dat ik midden in een drukke verhuizing zit, kon ik het toch niet laten om een traktatie te maken voor m'n sporters.

De pinguins volledig geinspipikt van iemand hier op het forum!

http://i101.photobucket.com/albums/m62/angeliquev/DSC00086.jpg

en omdat m'n vriend de doos negerzoenen had gevonden en ik er niet meer genoeg had, had ik ook maar een paar oreotraktaties gemaakt :D

http://i101.photobucket.com/albums/m62/angeliquev/DSC00083.jpg

Sorry voor het weinige reageren, maar ik ben superdruk met behangen, verven, inpakken en dergelijk :D nog 2 weken bikkelen en ik heb weer meer tijd!

2

Re: traktatie bij de gym

Mag ik alsjeblieft de beschrijving van je oreotraktatie, hoe je hem gemaakt heb? Vindt hem geweldig! Leuk idee voor een winterse traktatie voor mijn zoontje die 28 dec jarig is.

www.la-mouline.nl de leukste camping van het zuiden van Frankrijk!

3

abbeltje schreef:

Mag ik alsjeblieft de beschrijving van je oreotraktatie, hoe je hem gemaakt heb? Vindt hem geweldig! Leuk idee voor een winterse traktatie voor mijn zoontje die 28 dec jarig is.

Weet waar je aan begint :D Veel oreokoekjes vallen uit elkaar. Ik heb gewoon 2 spekjes op een sateprikker gedaan en daarna 2 oreokoekjes op de sateprikker geprikt. Sjaal, muts, gezichtje en klaar!

4

Zijn die oreokoekjes dan wit? Goed om te weten dat het niet makkelijk is, kan ik het al eens uitproberren.

www.la-mouline.nl de leukste camping van het zuiden van Frankrijk!

5

super leuk om "mijn" pinguins voorbij te zien komen bij iemand anders.

leuk gedaan ook met witte spekjes erbij. ziet er top uit!

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

6

abbeltje schreef:

Zijn die oreokoekjes dan wit? Goed om te weten dat het niet makkelijk is, kan ik het al eens uitproberren.

Ja, je kan ze inderdaad wit kopen :D

Ja leuk die pinguins mijn dochter wilde ze ook al trakteren ik vind je sneeuwpop met oreokoek toch ook echt super hoor!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"