Onderwerp: help!! wat heb ik nou nodig
hoi
ik ben helemaal nieuw met dit en ik wil graag een taart maken voor de kleine van mijn vriendin (24 nov wordt hij 3) kan ik ff oefenen voor mijn dochter die word 20 dec 3 haha. ik wil gewoon een klein taartje maken met zijn naam en een leuk plaatje. maar wat heb ik nu allemaal nogig ik heb de hele site al op de kop gezet maar snap er niets meer van.... ik moet dus eerst de basis taart maken ikn heb het boek van de koekjes fee daar kan ik het recept uithalen en hoe maak ik die bpetrcreme dan? en dan ook een laagje met vullig?? dit kan dus ook geoon een laag jam zijn??en dan bekleden met?? Suikerpasta?? en die leuke figuurtjes erop kan ik dat gewoon met uitstekers uit suikerpasta halen?? en ik wil graag een blauwe taart maken moet ik dan blauwe suikerpasta nemen of gewoon wit en dan zelf kleuren?? en hoeveel pasta het ik dan nodig?? en met wat moet ik het kleuren?? niet waarmee je de koekjes kleurt toch?? als ik een beginners set bestel red ik het dan mee?? of heb ik nog speciale spullen nodig??..........
wat een vragen sorry maar ik weet het echt niet staks wil ik beginnen en heb ik de verkeerde spullen,....
bedankt
groetjes kim