Onderwerp: cadeau'tjes boetseren
Hoe maken jullie die strikken om die kleine cadeautjes heen?
Ik heb al gezocht maar ik kan nergens een how to vinden of iemand anders die de vraag heeft gesteld.
Bedankt groeten Sandra
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cadeau'tjes boetseren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe maken jullie die strikken om die kleine cadeautjes heen?
Ik heb al gezocht maar ik kan nergens een how to vinden of iemand anders die de vraag heeft gesteld.
Bedankt groeten Sandra
Ik doe het altijd met het kleinste gaatje van de sugarcraft gun;
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1087
Lijntje trekken en een strikje in elkaar freubelen.
dat dacht ik al tjee moet ik dadelijk toch zo een sugarcraft gun aanschaffen. Weet niemand een andere manier?
Bedankt Djehr voor je reactie
dat dacht ik al tjee moet ik dadelijk toch zo een sugarcraft gun aanschaffen. Weet niemand een andere manier?
Bedankt Djehr voor je reactie
Je kan ook gewoon een heel dun rolletje marsepein/fondant rollen met je hand hoor!
Jahoor, je kunt ook twee hele dunne sliertje rollen en eromheen vouwen. Dan een sliertje in een krul leggen en het midden naar beneden drukken (zodat het twee lusjes lijken) En dit erop plakken. Zonder plaatjes een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...
Ik heb nog steeds geen sugarcraft gun, en doe het net zoals carolien het omschrijft.
Rollen tussen de handen.
En anders bij de apotheek lege spuitjes gaan halen, zo krijg je ook een erg dun sliertje
Oh ja dat kan ook Bedankt.
Annemiek bedankt inderdaad dat wilde ik ook weten hoe je het uiteindelijk als een strikje laat lijken.
Thanks allemaal
tinkelbel! een leeg spuitje... wat een tip, dat ga ik zeker proberen!
nou bereid je maar voor dan.... want je gaat knijpen tot je een ons weegt....
Tenminste dat had ik
als je het goed kneed......beetje crisco erin...dan gaat het wel....
Hey......mijn oude buurmeisje Marieke! Ook met het taartenvirus besmet?....... :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cadeau'tjes boetseren