1

Onderwerp: VW bus camper

Tsja, mijn schoonvader was jarig... kon maar niet bedenken wat ik voor hem moest maken. Tot het idee "een camper" onstond. Ze hebben een caravan, maar hebben het toch ook wel vaak over het kopen van een camper...). Afijn aan de slag. Ik vond een VW busje toch wel het taarterigst eruit zien, dus daarvoor gekozen!
De kids hebben allebei nog een camper-kleurplaat gemaakt, snel nog de nieuwe schoolfoto's gebruikt voor achter het raampje en we waren helemaal klaar voor de verjaardag...

Dit is 'm:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZCY8Z4QR.jpg

Gevuld met bcr met gembersiroop en snippers gember en lemoncurd. Was erg lekker, en geeneens een gekke combinatie met de marsepein...

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: VW bus camper

Aaaaaaaaah wat een schatje!!!! Super gemaakt!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

3

Hij is leuk!! Wij hebben jaren geleden een rondje Australie gedaan in een oud VW busje ( in een half jaar tijd) Dus bij het zien van deze taart komen weer leuke herinneringen boven!! TOP!

4

wat een leukerd.... :Y

Leuk gedaan :D

6

Dit is heel duidelijk de ouderwtse camper. Hij is echt top.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

Heeel erg leuk!

8

wow erg leuk!

9

Mooi gedaan zeg, vrolijk campertje

10

Hij is prachtig. Ik heb er zelf ook eens eentje gemaakt voor ook mijn schoonvader. Weet dus wat een gepriegel het is.

Bakgroetjes van Marinka!

11

Wauw, d

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

12

A, wat is ie leuk, zo met die bloemen erop! Echt flower power!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

13

Supergoed!

groeten Annemieke
Cake It

14

Superleuk!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

15

Geweldig wat een leukerd!

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

16

wat een leukerd!!!! knap gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

17

wat geweldig! :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

18

Goh waauw, dat heb je erg mooi gemaakt zeg! :thumb:

19 Laatst bewerkt door sugar&flour (10-11-2009 16:39)

Deze vind ik zoooo leuk! Ik weet niet of ie origineel is (vast niet - alles is al een keer uitgevonden), maar ik heb zoiets nog niet gezien.... Het doet me enorm denken aan zo'n sixties/hippie busje. Oh... dat moet ut ook voorstellen.... :lol:
Ik vind em helemaal super lieselotte...

trouwens.... de foto is ook echt heel mooi geworden...

Corinne
Sugar & Flour

20

Hij is heeeeel leuk.
De vulling klinkt ook  goed. Weer iets om te proberen ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

21

Ooo, wat een geweldig exemplaar! Ontzettend leuk gedaan met die 60's bloemetjes! Compleet met bijpassende kleurplaten ;)

Groetjes, Jose

22

mooi gedaan hoor.

23

ik ben sprakeloos. heel knap en leuk gedaan!

groetjes, Diana

24

sugar&flour schreef:

Deze vind ik zoooo leuk! Ik weet niet of ie origineel is (vast niet - alles is al een keer uitgevonden), maar ik heb zoiets nog niet gezien....

Ja dat is lastig he?! Wanneer ben je nou nog origineel??? (niet waarschijnlijk!)
Heb wel wat gezocht hier op het forum en cake central naar camper taarten... Maar uiteindelijk toch gewoon een leuk VW-busje-plaatje gegoogled omdat die volgens mij beter te "taarten" is dan een hypermoderne camper...
Ik zie mijn schoonouders trouwens nog niet echt in zo'n hippie-ding toeren ;) maar dat mag de pret niet drukken!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

25

deze vind ik heel leuk en mooi gemaakt.