1

Onderwerp: High school musical

Ik leer het nooit...dat nee zeggen :s
Dinsdag stond de buuf op de stoep, ze kwam de taart voor haar dochter bespreken. Geen probleem...alleen was de taart wel al voor zaterdag :nooo

High school musical wilde ze graag, en met mijn domme hoofd liet ik een taart ala deze zien, ja die was natuurlijk erg leuk!

Na een tip van Wendy (nog bedankt!) voor hoe ik het staande gedeelte moest doen, en ik een printje bij Monica had besteld  (ook bedankt voor de snelle service!) kon ik aan de slag.

Gevuld met aardbeienbavarois en aardbeienjam

http://www.karenscakecreations.nl/fotos/3Dtaarten/high%20school%20musical.jpg

2

Re: High school musical

wat een leukerd... :Y

gaaaaaf zeg!!

4

fantastisch!

Wow Karen , hij is echt leuk geworden was al benieuwd hoe je het ging doen met die lossen plaatjes, maar een goede oplossing

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

Ik vind je taart erg mooi geworden. Ben wel erg benieuwd naar de gouden tip van Wendy over dat staande gedeelte.....

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

7

jaa.... hoe laat je dat staan?

8 Laatst bewerkt door Mariska1984 (09-11-2009 20:04)

Hij is heel leuk! En ja wat een mens zich zelf wel niet op de hals kan halen h

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

9

het laten staan is heel simpel: schroef een andere plaat op je onderplaat en bekleed het met marsepein/fondant