1 Laatst bewerkt door Jo-tje (07-11-2009 20:37)

Onderwerp: Cupcake houder probleem!

Hallo!

Ik heb eventjes jullie hulp nodig!?!
Ik ben op zoek naar cupcake houders 6stuks (die van karton). Waar kan ik dit vinden als particulier??!?!?!?!?!?? Ik ben echt hopeloos op zoek, ik ben wel op elke site geweest, kan alleen 4stuks houder of 1stuks houders vinden.
De cupcake houder moet in ieder geval passen in een doos van 20x14.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?!?!

Groetjes Jo.
P.s. Alsjebliefd wel site vanuit Nederland, wil wel in USA bestellen (daar hebben ze de mooiste dingen) maar heb geen credit card.

Ik geniet van elke dag, als ik een cupcake of taartje maken mag!
www.jocupcakes.nl

2

Re: Cupcake houder probleem!

Bedoel je een doos met insteker voor 6 cupcakes? Die hebben ze gewoon hier bij De Leukste Taarten Shop! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Haha! ik het ook beter uit moeten leggen!
Ik heb alleen de houder zelf nodig! Ik heb al taartdozen 20x14 en dan in de kleur wit. maar als ik de cupcakes vervoer dan verschuiven ze of vallen om, dat is echt zonde!
Persoonlijk vind ik de schilderingen op de taartdozen van de taarten shop niet zo leuk (ik wil niemand kwetsen hoor!), maar nu kan ik er zelf wat van maken!

www.jocupcakes.nl

4

Ah, dan kan ik je niet helpen: heb nog nooit gehoord waar er ergens losse instekers verkocht worden :nooo

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Misschien zelf maken van karton? Moet wel te doen zijn hoor.

Monique

Carpe Diem !

6

Misschien even in de supermarkt kijken bij de toetjes, die zitten ook vaak in zo'n "rekje", die mag je vast wel meenemen en is nog gratis ook en zij zijn er vanaf.

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

7

Dank je wel Adrienne voor het meedenken, jammer dat jij het ook niet weet...

En monique63, heb jij enig idee hoe ik dat moet maken en dat het er wel professioneel eruit ziet?!

Hey wendyvanham dat is opzich ook wel een goed idee maar ik heb gemerkt dat het niet altijd om het goede formaat gaat....

mmmm....dat wordt nog eens lastig!
(ik ben ook wel een beetje kieskeurig hoor!!! hehe)

www.jocupcakes.nl

8 Laatst bewerkt door monique63 (08-11-2009 16:04)

Nou,ik zal het proberen uit te leggen zoals ik het voor me zie;

*Stuk karton,maat van je doos + rondom zo'n cm of 2 extra nemen
                  Deze ruimte dient voor het 'kontje' van je cc.
                *Op de grens van maat doos/ extra, de lijnen "rillen" ,d.w.z niet helemaal
                  doorsnijden met je hobbymes.
                *Als je de lijnen hebt gerild deze dan ombuigen
                *Dan 6 cirkels ter groote van de onderkant van je cc's uiknippen
                   ( cirkels maken m.b.h. van een passer)
                *Dan het geheel in de doos zetten en de cc's erin,klaar!

Ik hoop dat je het zo een beetje snapt,het is altijd moeilijk iets schriftelijk uit te leggen.
                          Succes!   Monique

P.S Je vraag staat in de verkeerde rubriek,ik heb even gerapporteerd aan de Moderators,dan komt

Carpe Diem !

9

Hey Monique,

Misschien moet ik maar het zoeken opgeven inderdaad en het maar doen zoals jij het net hebt uitgelegd (helemaal perfect verteld by the way!)

Weet je wat het is, het kost me toch weer tijd en als ze kant en klaar zijn dan is het, de houder in de taartdoos zetten en klaar is keesie. soms moet het zo zijn!

Ontzettend bedankt monique.

Groetjes.

www.jocupcakes.nl

10 Laatst bewerkt door monique63 (08-11-2009 16:10)

Jo-tje schreef:

Hey Monique,

Misschien moet ik maar het zoeken opgeven inderdaad en het maar doen zoals jij het net hebt uitgelegd (helemaal perfect verteld by the way!)

Weet je wat het is, het kost me toch weer tijd en als ze kant en klaar zijn dan is het, de houder in de taartdoos zetten en klaar is keesie. soms moet het zo zijn!

Ontzettend bedankt monique.

Groetjes.

Ja ,dat is ook weer waar,tis allemaal weer extra gedoe.Maar als je dat nou eens op een koude,regenachtige zondag doet? Maak je een lekker voorraadje!   :lol:

Monique

H

Carpe Diem !

11

oja! zo had ik het nog niet bekeken! (koekoek haha)

THNX!

www.jocupcakes.nl

12

Yep, Taartdecoratie algemeen :Y
Tnx Monique!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Jo-tje schreef:

ik ben wel op elke site geweest, kan alleen 4stuks houder of 1stuks houders vinden.
Alsjebliefd wel site vanuit Nederland, wil wel in USA bestellen (daar hebben ze de mooiste dingen) maar heb geen credit card.

Wil je mij aub beide sites even mailen.
Zowel de Nederlandse site die houders van 1 en 4 stuks verkoopt, als de Amerikaanse site waar je meerdere houders kunt vinden?
Ik ben namelijk ook al even op zoek naar zulke inlays!

14 Laatst bewerkt door Jo-tje (08-11-2009 20:23)

Hoi Linus, Dan kan je naar makeyourcake.nl gaan.
Naar webshop en dan naar taartdozen. Als je 1 cupcake holder wilt bestellen dan gaat dit per 2 stuks voor maar 2.75!

Suc6!

www.jocupcakes.nl

15

Adrienne schreef:

Bedoel je een doos met insteker voor 6 cupcakes? Die hebben ze gewoon hier bij De Leukste Taarten Shop! :)

Ik heb regelmatig doosjes voor 6 cupcakes besteld hier, maar heb er nog nooit een inlay bij gehad. Heb ik iets verkeerd gedaan dan met bestellen, of heb ik een handiger doosje over het hoofd gezien?

16

Jo-tje schreef:

Hoi Linus, Dan kan je naar makeyourcake.nl gaan.
Naar webshop en dan naar taartdozen. Als je 1 cupcake holder wilt bestellen dan gaat dit per 2 stuks voor maar 2.75!
Suc6!

H

17

Het linkje in je berichtje had ik weggehaald, zie regels. Alleen noemen is ook voldoende (zonder www wordt het niet automatisch een linkje).

Aub niet weer aanpassen....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

18

OOOOH SORRY,  Dat wist ik helemaal niet?!?!?!??!??

Als je dat nou van te voren even zei dan had ik het niet nog een keer aangepast!!!!hahaha

Thnx anyway!

www.jocupcakes.nl