Onderwerp: Eerste 2 taarten - bloemen en bambi en heel tevreden
Na heel veel te hebben rondgesnuffeld hier op het forum heb ik dan eindelijk mijn eerste 2 taartjes gebakken en gedecoreerd.
Ik heb de bakmix en de botercrememix van de webshop gebruikt en die bevallen allebei erg goed. Beide taarten heb ik met marsepein bekleed.
Wat ik het moeilijkst vond was het netjes afsnijden van de marsepein aan de onderkant. Vandaar dat ik bij de eerste taart een lint van marsepein omheen heb gemaakt om de niet zo mooie rand te verbergen. Tips zijn welkom! In januari ga ik de basiscursus taart decoratie doen bij Marianne - daar heb ik al veel zin in.
De bloemetjes taart heb ik afgelopen weekend voor mijn schoonmoeder gemaakt. Het idee komt van de wenskaart die naast de taart staat. Hij is gevuld met marscapone en kersenvlaaivulling. Iedereen vond hem erg lekker.
Op bambi ben ik het meest trots (het is pas mijn 2e puzzelplaatje - ik had al een paar weken terug woezel en pip gemaakt voor op cupcakes). Deze heb ik met mona citroenkwarktaarttoetje gevuld. De taart ga ik morgen voor mijn bezoek aansnijden.

!