Re: Beverly Hills chihuahua
Karambaa...wat een prachtige taart!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beverly Hills chihuahua
Weer zo'n geweldige taart! Jeetje wat fantastisch zeg! En je boetseersels zijn ook perfect!
Wat moooi! Heb meteen je hele site bekeken om te zien wat ik allemaal al had gemist, heel veel dus. Prachtige boetseersels.
Deze is zooooooo gaaf ! Ben helemaal verliefd op je taart !
weer helemaal supergeweldigfantastisch !
Ohw...deze is ook al zooooooooo leuk!!!
hi lonestar, ik heb gelezen dat je de frosting sheet op de marsefond hebt geplakt....heb je dat dan met bc gesmeerd voordat de sheet erop was of met iets anders?
Pfffffffffffffffff! Wat een super mooie taart!!!
hi lonestar, ik heb gelezen dat je de frosting sheet op de marsefond hebt geplakt....heb je dat dan met bc gesmeerd voordat de sheet erop was of met iets anders?
Ik heb de taart eerst gewoon bekleed. Daarna de zijkant van de taart licht vochtig maken en de op maat gemaakte strook frosting sheet er tegenaan plakken. Heel simpel!
Groetjes, Jos
Ik moest nog even reageren ook al is hij van lang geleden.
Ik zocht naar een tastaart en kwam deze tegen.
Wow wat is hij mooi zeg geweldig!
Prachtig... en die patroontjes printjes... Zelf geprint..? Of ergens gekocht... Zag iets van Cake-it staan, maar dan kom ik niet uit op een winkel... klopt dat..?
Leuk hoor zo'n taart uit de 'oude' doos.
Gr, Miriam
Of ergens gekocht... Zag iets van Cake-it staan, maar dan kom ik niet uit op een winkel... klopt dat..?
Niemand..?
gr, Miriam
Heel gaaf!!
WAUWWWWWWWWWWW wat heb een geweldige mooie taart gemaakt zeg!!!!
En die hondjes dan zo echt...
prachtig! echt gaaf gedaan!
Haha, dit een een taart van 10 maanden oud hoor
De print komt inderdaad van Annemieke, ze heeft hierboven al gereageerd. Sorry, ik was niet zo snel .
Ik had deze taart toevallig laatst opgegeven bij de CakeCentral animal-cake contest, maar het is 'm niet geworden... Maaaarrrrr...ik heb mogen verliezen van onze topper wendy, dat maakt het leed niet zo erg
Groetjes!
GEWELDIG!!!!
Echt super mooi gemaakt.
En zo netjes ook
Ik wordt er helemaal vrolijk van.
Wat een geweldige taart! Hij is helemaal perfect.
WAUW wat gaaf!
G.A.M. zeg wat een schitterende taart!
Mijn mond viel echt open van verbazing, wat een super taart!!
Haha, dit een een taart van 10 maanden oud hoor
De print komt inderdaad van Annemieke, ze heeft hierboven al gereageerd. Sorry, ik was niet zo snel
.
Ik had deze taart toevallig laatst opgegeven bij de CakeCentral animal-cake contest, maar het is 'm niet geworden... Maaaarrrrr...ik heb mogen verliezen van onze topper wendy, dat maakt het leed niet zo erg
![]()
Groetjes!
Wow super!!
Gefeliciteerd met je 2e plek!!
Maar ik ben ook wel nieuwsgierig wat Wendy dan gemaakt heeft!
owwww.wat is deze leuk!!! Helemaal geweldig..mag ik hem opslaan?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beverly Hills chihuahua