1

Onderwerp: HELLUP!!Mijn 1ste stapel/ opdracht taart, maar hoe vervoeren???????

Ik moet voor volgende week mijn eerste stapeltaart, 2lagen, maken en is tevens mijn eerste taart in opdracht.

Het worden dus 2 lagen  1 van 30cm en 1 van 25 cm, met daar bovenop een kroontje, hoe moeilijk kan je het je zelf maken pffffffffffff.

Maar ik zou echt niet weten hoe ik hem zo mee kan geven dat die de reis overleeft in de auto.

Dus pleaseee ,heeft iemand van jullie misschien tips!!!!!!!!!!!

Alvast bedankt!!

Groetjes `wanhopige`taartenbakster

2

Re: HELLUP!!Mijn 1ste stapel/ opdracht taart, maar hoe vervoeren???????

ik zou het kroontje los vervoeren en ter plaatse erop zetten en eventueel ook daar pas stapelen.en in boodschappen kratten zetten
maar wie weet hebben andere betere tips!
succes

3

Ik zou hem ruim inpakken in cellofaan ( ook wel bloemenfolie genoemd,verkrijgbaar bij Blokker,Xenos) en in de auto op schoot.Zo heb ik ook eens zo'n taart weggebracht.

Succes ! Monique

Carpe Diem !

4

Ik heb een taart van 3 hoog met daarop een kroontje gewoon in de auto vervoerd. Kofferbak helemaal leegmaken, taart gestapeld op een MDF-plaat gezet en dat op een antislipmatje in de kofferbak. Vervolgens kruisje slaan en heeeeeeel voorzichtig rijden :)

5 Laatst bewerkt door steffiee1 (07-11-2009 22:28)

Dat zijn wel goede tips, maar de taart wordt nu opgehaald , dus hoe kan ik hem het beste mee geven???
Ik dacht zelf wel het kroontje apart mee geven en dat de mensen die er zelf later makkelijk op kunnen zetten. En hoe kun je het beste het kroontje bevestigen????

6

Geen probleem hoor met een beetje extra voorzichtig rijgedrag!
Ik pak een taart die op de bestemming eigenlijk direct gebruikt wordt nooit in, maar eventueel kun je 'm in een doos zetten en de deksel op zijn kant ertegen en dan nog bloemenfolie.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"