Onderwerp: m'n aller aller eerste opdracht
Het is mijn aller aller eerste opdracht en dus best spannend. De taart word zo opgehaald. Ik mocht al wel taarten maken voor een oudcollega maar niet voor vreemde mensen dus...O-)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » m'n aller aller eerste opdracht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is mijn aller aller eerste opdracht en dus best spannend. De taart word zo opgehaald. Ik mocht al wel taarten maken voor een oudcollega maar niet voor vreemde mensen dus...O-)

Hoi,
Nou die aller aller eerste opdracht heb je leuk gedaan. Ze zijn er vast blij mee.
erg leuk gedaan die wielen zien er alleen een beetje lek uit of hoort dat zo 
haha, ben ik ook helemaal mee eens hoor.. haha! alleen google anders even op golf1. Die tekening ervan is zo. Dus het is eigenlijk de bedoeling dat die wielen er scheef voor staan als zo'n gepimpte auto..
hihi mijn vriend vond het een kever! (heb er wel smakelijk om gelachen maar wel heeeeeel braaf de tekening gevolgd met puzzelen..O-)
He hartstikke mooi ! Ben benieuwd naar de reactei van je klant !
de klant vond de taart helemaal super en heeft direct 2 taarten erbij besteld.. leuk leuk leuk!
Mooi geworden en spannend, zo'n eerste echte bestelling. Maar...als je er 2 nieuwe bij krijgt, dan zit het wel goed volgens mij. Dus, bak zo door.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » m'n aller aller eerste opdracht