Onderwerp: Bert & Ernie voor Duncan
Vandaag mocht ik voor Duncan deze taart maken.
De truien van B & E zijn op het plaatje makkelijker dan ze in het echt te puzzelen zijn maar ik ben er tevreden over! 

Thanks voor looking 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bert & Ernie voor Duncan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag mocht ik voor Duncan deze taart maken.
De truien van B & E zijn op het plaatje makkelijker dan ze in het echt te puzzelen zijn maar ik ben er tevreden over! 

Thanks voor looking 
Mooi taartje! Word er helemaal vrolijk van 
Heel erg leuk, en vrolijk inderdaad!
Erg leuke taart!! Prachtig dat blauw eronder!!
mooie kleuren heeele mooie taart
Leuke vrolijke jongenstaart. Puzzelplaatje is goed gelukt!
mooie taart! maar ik denk elke keer als ik iets open en het is van jou "er zit een beest op mijn laptop" 
mooie taart! maar ik denk elke keer als ik iets open en het is van jou "er zit een beest op mijn laptop"
Je bent ook zeker niet de enige.. 
Maar ik mag 'm ook niet meer weghalen, dan krijg ik ruzie met sommigen hier, haha..
Erg leuk geworden 
Olga'74 schreef:mooie taart! maar ik denk elke keer als ik iets open en het is van jou "er zit een beest op mijn laptop"
Je bent ook zeker niet de enige..
Maar ik mag 'm ook niet meer weghalen, dan krijg ik ruzie met sommigen hier, haha..
oh zeker laten staan! is juist wel grappig, levert soms wat kindervingers op mijn laptop maar ach.. enne wat is Wudden is dat een afkorting van iets, ik zie 'm ook vaak bij de babbel maar ik kom er niet uit.
hij is erg leuk sproet, wordt er helemaal vrolijk van.
Wudden is wist u dat ....? en dat heel gezelli is 
Ah..... ja nu begrijp ik het!
Mooie taart, hele mooie kleuren bij elkaar. Maar die puzzel lijkt me inderdaad een heel werk.
mooi!
leuk gepuzzeld.... en welke letters heb je daarvoor gebruikt..ik heb ze vaker gezien..toffe letters...
leuk gepuzzeld.... en welke letters heb je daarvoor gebruikt..ik heb ze vaker gezien..toffe letters...
daar ben ik ook benieuwd naar 
prachtig taartje trouwens.... 
Heel leuke, vrolijke taart!
Heel leuk Sproetje!
Die letters heb ik via Ebay, maar ze zijn geloof ik ook te krijgen via patchopgirl punt nl
Het zijn echt geweldige letters en ook erg makkelijk uit te steken. 
Mooi gepuzzeld!
Supermooi zeg 
En die kleurtjes, ook h
Die mannekes zijn zeker lastig te puzzelen 
Je hebt het super gedaan 
ik vind hem super!!! en juist die truien zijn voor mij een reden om die Bert en Ernie flink op afstand te houden 
Leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bert & Ernie voor Duncan