1

Onderwerp: Maandag afleveren

Hoi,

Maandag ochtend moet ik 2 taarten afleveren. Gister de kapsels al gebakken, niet ingevroren.

Maar nu mijn dilema/vraag: als ik de taartjes vandaag vul met botercreme en jam, en bekleed met marsepein/fondant zijn ze dan maandag nog lekker?? en nog veilig om af te leveren. Ze worden wel maandag opgegeten.

Ik heb namelijk morgen geen tijd we rijden even op een neer naar plopsa belgie... en om daarna dan nog aan het bekleden van 2 taarten te gaan. Denk niet dat ik dat trek..

Heel graag advies/hulp/tips...... weet het namelijk echt ff niet...

vandaag bekleden = maandag nog lekker??

of toch invriezen vandaag, morgen avond heel moe thuis bekleden en vullen.

Groetjes Jaime

Feestig maakt van elk feestje een Feest!!
Nu ook voor workshops!

2

Re: Maandag afleveren

persoonlijk vind ik dat veel te lang. Ik zou ook geen kapsel op vrijdag bakken en dan pas maandag afleveren zonder in te vriezen :nooo
Ik bak meestal 1 a 2 dagen vantevoren en vul en bekleed hem een dag vantevoren of dezelfde dag.

Ik raad je toch aan om het morgenavond te doen.

Veel liefs Rafaëla

3

Je hebt een veilige vulling, dus als ik jou was zou ik het wel aandurven om de taart vandaag al te maken. Zeker omdat het maandag gelijk gegeten wordt.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

ik zou t ook niet doen,zeker niet omdat t voor andere mensen is. Ik bak mijn kapsels altijd of een dag van te voren maar meestal nog de dag zelf. Vrijdag bakken en maandag opeten denk dat de taart dan oud is.

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."