1 Laatst bewerkt door megan (02-11-2009 10:20)

Onderwerp: werkgever verhuisd en stempel-test

De cupcakes zijn voor het werk van mijn man, die vanaf vandaag in een nieuw pand zitten.

http://i539.photobucket.com/albums/ff357/brendavda/CC003tijdhof.jpg

En nog wat Kitty cupcakes. Ik liep bij de AH een setje Kitty stempels tegen het lijf voor EUR 1,50. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.
Ik had er trouwens 6 gemaakt, maar de anders 3 waren al verorberd voordat ik bedacht dat ze nog op de foto moesten.  :D
De gekleurde papiertjes van de CC laten trouwens weer los. En terwijl is ze tegelijk gebakken heb met de cupcakes van hierboven. Die blanco papiertje zijn wat lager en die blijven wel goed zitten. Allebei van Oetker, trouwens.

http://i539.photobucket.com/albums/ff357/brendavda/002CChellokitty.jpg

2

Re: werkgever verhuisd en stempel-test

Leuk hoor!

en wat een lieve stempeltjes!

3

Erg leuk.

4

misschien moet je wat meer beslag in de papiertjes doen.

de stempeltjes zijn erg leuk om te gebruiken.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

5

Ik ga vanavond naar de AH!

6

He die stempeltjes zou ik ook wel willen, maar zou niet weten waar ze te vinden hier in belgie?
Hoe zien die stempeltjes er uit?
Groetjes

Als mama taarten bakt moet ze regelmatig op kleine vingertjes tikken. :P Hoe zou dat toch komen?!?

7

Leuk! Balen van je papiertjes, ik koop ze niet meer van oetker vind het ondingen!
Je kitty's zijn erg lief

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

Waar bij AH liggen die Hello Kitty stemepls dan?
Heb mijn vriend de hele winkel door gestuurd!

9

bakvrouwtje schreef:

Waar bij AH liggen die Hello Kitty stemepls dan?
Heb mijn vriend de hele winkel door gestuurd!

Ze hebben in onze AH een aparte stelling staan met allerlei speelgoed. Ik denk dat het niet standaard assortiment van de AH is. Ik wil morgen wel even kijken of ze er nog zijn... dan koop ik er wel een aantal. Ze kosten maar 1,50 (per 3, met stempelkussen en 3 potloodjes) en passen wel door de brievenbus.

10

Heb je gemaild hoor, super van je!

11

ze zijn heel leuk geworden, mijn bakpapiertjes laten ook steeds los(ook oetker), maar die van Wilton blijven wel zitten, die zijn ook iets dunner. Misschien ligt het daar aan?