1

Onderwerp: Klein geboorte taartje

Dit taartje had ik op de workshop bij Marianne al gemaakt. Hierin zitten weer een aantal 1ste keren :D
1e keer een vierkante bekleed en de 1e keer met MMF! En wat een ramp is dat zeg! Ik vind het net kauwgom als je dat optilt. Is dat ook bij normaal fondant (die van bakels ofzo)?

Het taartje is ge

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Klein geboorte taartje

Wat een lief taartje!

Groetjes Pascalle

3

Enig zo'n taartje gebaseerd op het geboortekaartje! Daar zullen de ouders vast heel blij mee zijn!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4

Wat een leukerd! Leuk kaartje, dus ook gelijk een leuke taart!

Ik heb nog nooit met MMF gewerkt, wel altijd met fondant (regalice) en die voelt niet als kauwgom hoor!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

5

echt heel erg mooi geworden!! Toen ik net was bevallen stond ik ook het geboortekaartje van mijn zoontje te maken op een taart.... die is heeeeel wat minder mooi geworden dan deze!!!

6

Ahhhh zo mooi !!!!

Groetjes Suz@n

7

jodess schreef:

Enig zo'n taartje gebaseerd op het geboortekaartje! Daar zullen de ouders vast heel blij mee zijn!!

Ja ze vonden hem heel erg leuk! Ze hadden mijn taartjes al via hyves voorbij zien komen :). Ik vind het zo leuk dat mijn taartje nu in het fotoboek komt van het baby'tje :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

8

heel mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Thnx:D

Groetjes Maris

10

Wat een lieve taart!

Groetjes Barbara