1 Laatst bewerkt door djehr (06-11-2009 16:55)

Onderwerp: [HOW TO] clown gezocht (niet Bumba!)

Ik ga binnenkort een dummie voor school maken met als thema circus. Daar wil ik graag een paar clowntjes op zetten, maar heb geen idee hoe ik een clowntje moet boetseren. Heeft iemand hier toevallig een [how to] van?
Heb al de hele website doorgebladerd maar kan niets vinden...

een beetje dit idee
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6S3UXVT6.jpg

2 Laatst bewerkt door djehr (06-11-2009 16:51)

Re: [HOW TO] clown gezocht (niet Bumba!)

Helemaal niemand een idee?? :s

3 Laatst bewerkt door Ottolien (06-11-2009 16:59)

tja, veel taartenbakster zitten nu in Engeland dus het kan wel wat langer duren voor iemand je berichtje kan beantwoorden ;)

Maar als je een foto hebt kan je misschien degene die die taart heeft gemaakt mailen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Ottolien schreef:

tja, veel taartenbakster zitten nu in Engeland dus het kan wel wat langer duren voor iemand je berichtje kan beantwoorden ;)

Maar als je een foto hebt kan je misschien degene die die taart heeft gemaakt mailen.

Heb ik iets gemist over Engeland ???

De foto heb ik van internet, dus heb geen flauw idee wie de taart gemaakt heeft.
Wacht het nog wel een af en anders ga ik zelf wat proberen te freubelen.

5

djehr schreef:
Ottolien schreef:

Heb ik iets gemist over Engeland ???

De foto heb ik van internet, dus heb geen flauw idee wie de taart gemaakt heeft.
Wacht het nog wel een af en anders ga ik zelf wat proberen te freubelen.

Er is dit weekend een grote internationale beurs in Birmingham. Daar zijn een heel groot aantal forumleden heen.

Groetjes Elise

6

Het is misschien makkelijk gezegd maar je heb nu al een afbeelding van geboetseerde clowntjes ...als je heel goed kijk zou je ze na kunnen proberen te maken...gewoon proberen

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

7

Er is dit weekend een grote internationale beurs in Birmingham. Daar zijn een heel groot aantal forumleden heen.

Nou...dat is echt compleet langs mij heen gegaan :O.
Misschien maar goed ook...kan nu al mijn spulletjes nergens kwijt...laat staan dat je naar de beurs gaat. Kan ik wel gaan vehuizen :D

8

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=63582

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Natacha schreef:

Het is misschien makkelijk gezegd maar je heb nu al een afbeelding van geboetseerde clowntjes ...als je heel goed kijk zou je ze na kunnen proberen te maken...gewoon proberen

Ja, zo doe ik het ok :Y

Nou ja, ik boetsser natuurlijk niet zoals Natacha ;), maar ik kijk bij gebrek aan howto wel altijd gewoon af van voorbeelden, zeker zo'n duidelijk plaatje als deze helpt je al een heel eind op weg.:)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

De ene link is een taart in de vorm van een clown. Dat is niet helemaal de bedoeling. Maar de andere link is wel een clowntje. Niet helemaal wa ik zoek maar wel een heel goede leidraad. Daar kan ik wel iets mee :). Bedankt!

Natacha schreef:

Adrienne schreef:

Ja, zo doe ik het ok :Y

Daar had ik ook al aan zitten denken, dus ga het (samen met de tips van de howto) gewoon proberen. Ik post de resultaten nog wel.
Bedankt voor het meedenken!

11

Hoi,

Bij mij op de taarten hyves staat een how to van een Clown en nog vele andere.
www.bakingdreamcakes.hyves.nl

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

12

Sixy schreef:

Hoi,

Bij mij op de taarten hyves staat een how to van een Clown en nog vele andere.
www.bakingdreamcakes.hyves.nl

Oh die is ook leuk! en makkelijk....Ga ik proberen.
Bedankt