1

Onderwerp: taartsnijder uit shop (ijzerdraad-ding)

Weet ik veel hoe zo'n ding heet, maar zo'n bodemsnijder met een ijzerdraadje...dan snapt iedereen vast wat ik bedoel.
Hoe gebruik ik dat het beste?
Staand voor de aanrecht, taart tegen mijn buik, snijder op hoogte instellen en van de bovenkant naar je toe trekken?
Moet je trekken, zagen? Beetje links, beetje rechts? Gaat het goed met 2 draadjes tegelijk. Ik durfde dat nog niet aan.
Ik vraag dit even want er is vast weer een handigheidje, en doe ik het weer moeilijk hahaha. Mijn 3de taart gaat morgen af....nu probeer ik hem echt mooi te decoreren, heb wat uitsteekvormpjes, ben beniewd.

Kooppie

Re: taartsnijder uit shop (ijzerdraad-ding)

Een taartzaag heet dat... En daar moet je gewoon mee zagen... Het lukt het beste als de taart even in de vriezer is geweest of de dag na het bakken.

I'm not bossy, I just have better ideas...

3

Zo doe ik het: taartsnijder goed op hoogte instellen en dan even tegen de zijkant van je taart houden. D

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

Pootjes van snijder wel op je aanrecht zetten! Rutig door het biscuit heen zagen.

Greetz Keet

5

Oke, dan denk ik dat ik het toch goed gedaan heb.
Bedankt.

Maar ehhh...met 2 snijders, dus 2 zaagjes, gaat dat ook prima? Ik heb dat nog niet aangedurfd.

Kooppie

6

Als ik hier ook even wat mag vragen? :)
De taart even in de diepvries zeg je. Wat is 'even'?

7

makatralsy schreef:

Zo doe ik het: taartsnijder goed op hoogte instellen en dan even tegen de zijkant van je taart houden. D

8

smollebulle schreef:
makatralsy schreef:

9

Ik heb een zaag met 2 draadjes,zou niks anders willen,ideaal !
En inderdaad,zoals Makatralsy zegt,alleen doe ik het biscuit nooit in de vriezer.Soms snij ik ze zelfs kakelvers als het nodig is,geen probleem.

Monique

Carpe Diem !

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » taartsnijder uit shop (ijzerdraad-ding)