1

Onderwerp: Een paar vragen

Ik heb cc's gemaakt vandaag. Maar ze zijn bij mij niet echt superstrak. Wat doe ik fout? Zodra ik ze uit de oven (heb maar een combimagnetron) haal leg ik meteen de snijplank er op dan gaat het wel maar sommige zijn scheef.

Wanneer maken jullie cc's of taart? Ik wil eigenlijjk alleen maar bakken. Ben echt verslaafd geraakt maar om het zelf allemaal op te eten...zie ik niet echt zitten. Hoe komen jullie aan de opdrachten?

Na een eigen gemaakte taart wil je nooit meer iets anders....
Groetjes Claudia

2

Re: Een paar vragen

Ik heb je even gerapporteerd, je staat namenlijk in de verkeerde rubriek. Je moet in bakken & vullen staan.
Je moet je zelf een beetje promoten, bijvoorbeeld binnen je familiekring en dan komt het vanzelf wel!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

sorry zal beter op letten!

Groetjes Claudia

4

Inderdaad, gewoon elke gelegenheid aanpakken om wat mee te nemen of weg te geven! :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Hoi, ik ga je berichtje even verplaatsen naar bakken en vullen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Wat is er mis met een combimagnetron ik denk dat de meeste hier die hebben.
Maar op welke graden bak je die en welke mix gebruik je?

Cl@udi@ schreef:

Ik heb cc's gemaakt vandaag. Maar ze zijn bij mij niet echt superstrak. Wat doe ik fout? Zodra ik ze uit de oven (heb maar een combimagnetron) haal leg ik meteen de snijplank er op dan gaat het wel maar sommige zijn scheef.

Wanneer maken jullie cc's of taart? Ik wil eigenlijjk alleen maar bakken. Ben echt verslaafd geraakt maar om het zelf allemaal op te eten...zie ik niet echt zitten. Hoe komen jullie aan de opdrachten?

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

7

Ik gebruik de ccmix uit de taartenshop en ik bak op 180 gr. Maar omdat ik een kleine combimagnetron heb moet ik dus een siliconemuffin houder gebruiken. Denk eerder dat het daar aan ligt dan aan mijn oven en mix.

Groetjes Claudia

8

Ik bak altijd op 190 gr :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>