Onderwerp: vulling van bastognekoek
Op sites ben ik een paar keer 'vulling van bastognekoek' tegengekomen, maar ik weet niet hoe ik deze het beste kan maken. Ik ben een beginneling, dus echt een leek met gedecoreerde taarten en vullingen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling van bastognekoek
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op sites ben ik een paar keer 'vulling van bastognekoek' tegengekomen, maar ik weet niet hoe ik deze het beste kan maken. Ik ben een beginneling, dus echt een leek met gedecoreerde taarten en vullingen.
Links in het beeld heb je een colom, hier kun je recepten aanklikken. Dan naar vullen. Je hebt dan verschillende vullingen. Je kunt het recept aanhouden van de bokkenpootjesvulling (alleen dan met bastognekoeken). Maar er staan dus nog veeeel meer vullingen die erg lekker zijn om een keer te proberen
bastognekoekjes heel fijn maken,
met een blender of zelf met een lepel of wat ook.
Dit dan mengen met botercreme of met slagroom (met wat klopfix erdoor)
Hoeveel koekjes gebruikt ligt aan jezelf
bastognekoekjes heel fijn maken,
met een blender of zelf met een lepel of wat ook.
Dit dan mengen met botercreme of met slagroom (met wat klopfix erdoor)Hoeveel koekjes gebruikt ligt aan jezelf
Ik heb de bastognevulling van de week gemaakt met slagroom, een aanradertje hoor! En hardstikke makkelijk.
Kun je ook mascarpone gebruiken ipv slagroom of botercreme? En hoeveel moet dit dan zijn? Of wordt de vulling dan te machtig.
Kun je ook mascarpone gebruiken ipv slagroom of botercreme? En hoeveel moet dit dan zijn? Of wordt de vulling dan te machtig.
Ik zou zelf slagroom aanhouden. Ik heb weleens geprobeerd om met dit soort vullingen mascarpone te gebruiken ipv slagroom maar ik vond het niet lekker qua smaak...
Kleine tip; je kunt in de linkerkolom veel vinden en lezen en als je op het forum de zoekfunctie gebruikt vind je ook veel informatie en antwoorden op je vragen
Zelf maak ik bastognevulling door 1 deel roomboter, 1 deel poedersuiker en een hoop verkruimelde bastognekoekjes door elkaar te mengen. Dan is het wat minder zompig dan met slagroom.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling van bastognekoek