Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vind hem niet zo top
Pagina's 1
Mwah misscien zijn de kleurtjes iets te flauw?. En mijn ervaring met de reliefmat is dat je wat harder moet duwen voor mooier resultaat. Hij zal er niet minder om smaken hoor!!.
Met rollen en moet ik sowieso nog oefenen denk ik 
Volgende keer beter en nog meer filmpjes kijken.
Ik vind hem mooi hoor! Je leert bij elk taartje weer wat meer, ook in het gebruik van kleuren, de reliefmat, decoratietechnieken.
Veel lezen en kijken hier, helpt mij ook 
Ik vind hem leuk hoor! En best een lastige vorm om te bekleden volgens mij, heb je heel netjes gedaan!
Misschien kan je de volgende keer de sterren wat dunner maken, het ziet er uit als een hele dikke plak op de foto.
Je dochter vindt hem vast prachtig, een hartvorm, roze, sterren en parels, kan niet missen!
*)
Ze vond hem geweldig, straks opeten 
Maar inderdaad vind het ook wel lastig om te versieren, niet zo gek veel plaats.
En dan heb ik boven op gedaan, is 'ie aan de zijkant nog zo kaal.
Oja wat ik ook lastig vind, hoe 'plakken' jullie de docoratie erop. Heb nu wat water gebruikt...maar is dat wel ok
schattig taartje hoor! misschien is het handig om een ronde vorm te nemen (16cm of 20cm werkt wel fijn) en is een leuk formaat om te oefenen. als ik met marsepein werk en plak bv een ster op de bovenlaag (marsepein op marsepein) dan blijft dat vanzelf zitten, wat ik ook wel eens gehoord heb is met pure alcohol beetje insmeren en plakken, maa ik heb dat zelf nog nooit geprobeerd. die zilverenbolltjes schijn je ook met beetje glazuur (poedersuiker drupje water) vast te kunnen maken door met een klein kwastje kleinbeetje glazuur op de plek te smeren waar het bolletje moet komen. Succes
marsepein plakt inderdaad vanzelf, had ik ook ervaren.
Maar dit is toch anders
Maar dank je wel voor de tips!
Ik vindt het een schattig taartje geworden!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vind hem niet zo top