Onderwerp: hallo allemaal
Ik zal me nu eindelijk eens voorstellen! Al wel een jaar kijk ik hier op de site maar ik had me nogsteeds niet geregistreerd of voorgesteld. Ja, schandalig.
Ik woon met mijn man en 2 zoontjes (7 en 9 jaar) in Haaksbergen. Dat ligt in het oosten van het land, bij Enschede.
Zo`n 3 jaar geleden ben ik begonnen met taarten versieren. De eerste taart werd versierd met allerlei soorten snoepjes.Toen heb ik ergens een boek gekocht waarin marsepein en fondant gebruikt werd. Voor de ingredienten moest ik ver rijden dus toen was er voor mij even de lol er af. Na een drie kwart jaar niets aan bakken gedaan te hebben begon het toch weer te kriebelen en nu.......ben ik verslaafd! HAHAHA Ik zadel iedereen met mijn taarten op, of ze nu willen of niet. Nee hoor, maar ik heb er nu erg veel lol in en als ik niet via internet wil bestellen dan ga ik naar Saasveld. Daar is nu ook een winkeltje.
Heb ondertussen een paar workshops gevolgd. Errruuug leuk! Vind wel dat het meeste ver weg is. Vooral de cursussen. Jammer.
Ik zal proberen me regelmatig te laten horen hier op t forum.
Tot gauw en bak ze!
Groetjes Marjo