Re: Mijn allereerste echte opdracht, voor een jongetje van 5 jaar
wauww die is zeker goed gelukt zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste echte opdracht, voor een jongetje van 5 jaar
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauww die is zeker goed gelukt zeg!
en dit is je eerste opdracht??? hoeveel taarten zijn er al aan vooraf gegaan dan, want ik zie hier absoluut GEEN beginnerswerk in!!!
ik vind m dus ook helemaal leuk!! ben benieuwd hoe de tweede eruit ziet, voor van de week.... wel ff showen he???!!!!
en dit is je eerste opdracht??? hoeveel taarten zijn er al aan vooraf gegaan dan, want ik zie hier absoluut GEEN beginnerswerk in!!!
ik vind m dus ook helemaal leuk!! ben benieuwd hoe de tweede eruit ziet, voor van de week.... wel ff showen he???!!!!
Serieus, echt waar, mijn eerste echte opdracht. Na 1,5 jaar oefenen en 11 puzzeltjes geprobeerd te hebben durfde ik me aan een opdracht te wagen. Gelukkig is die geslaagd, want het was echt wel spannend. 
M'n ouders zijn vanmiddag op het "kabouter" feestje van hun buurjongetje geweest en de taart viel bij iedereen in de smaak, letterlijk en figuurlijk. Iedereen vond hem erg mooi en heel lekker. Toevallig was de taart ook nog eens precies in dezelfde kleur als het "kabouter" tafelkleed dat ze speciaal hadden gekocht. Toch wel erg leuk zo'n taart in opdracht maken 
Ik zou maar oppassen voor de boze meneren van Studio 100...zo goed is 'ie!!!
Ik zou maar oppassen voor de boze meneren van Studio 100...zo goed is 'ie!!!
Dank je
Dat had ik inderdaad allemaal gelezen, maar ik wilde deze taart toch wel even laten zien hier, vandaar "de verboden kabouter" 
heele leuke taart en zeker geslaagd!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste echte opdracht, voor een jongetje van 5 jaar