Re: Magische eenhoorn en eerste ...
Wauw ze zijn beide mooi, maaaaaaar idd je eenhoorn is SUPER!!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Magische eenhoorn en eerste ...
Wauw ze zijn beide mooi, maaaaaaar idd je eenhoorn is SUPER!!!! 
wat een sprookje zeg, die eenhoorn. echt schitterend! Hoe verwerk je ferrero's in de taart? maak je ze fijn of laat je ze heel of half? lijkt me lekker...dus ben benieuwd!
prachtig gedaan de eenhoorn en d ebumba is soooo cute
O die eenhoorn is prachtig! Het Bumba taartje heeft erg mooie kleuren, allebei top gedaan.
wouwieeee
de eenhoorn is gewoon te zonde om aan te snijden.
echt prachtiggggg
Bedankt voor de leuke reacties, is altijd fijn 
P.S. Je hebt witte ferrero gebruikt, zeg je? Je bedoelt Raffaelo??? Zo ja, waar heb je die dan vandaan, want die kan ik nergens meer vinden.
inderdaad dat was het, Raffaelo!
Die koop ik hier gewoon in de supermarkt.
Prachtig die eenhoorn, (die heb ik wel even opgeslagen) zo mooi
groetjes yvonne
Leuk compliment, dank je wel 
ooh prachtig prachtig prachtig!!
Die vleugels.... zooo moooi! Ik ben bang dat ie wegvliegt....

wat een sprookje zeg, die eenhoorn. echt schitterend! Hoe verwerk je ferrero's in de taart? maak je ze fijn of laat je ze heel of half? lijkt me lekker...dus ben benieuwd!
De ferrero's maak ik inderdaad fijn. Een beetje chocopasta eronder en wat botercr
hij is werkelijk schitterend
wuaw die eenhoorn is echt PRACHTIG! net een levend sprookje 
Wat een droom van een eenhoorn!! Prachtig!!!
Mag ik vragen met welke uitsteker je die kleine sterretjes hebt gemaakt? Was ik laatst naar op zoek maar kon ik niet vinden!
Prachtig!!!!!
Tinkelbel, bij welke supermarkt koop je die dan? Maar ben wel superblij dat ze er nog zijn. Was al bang, dat ze uit het assortiment van Ferrero waren gehaald.
Geweldige eenhoorn taart. Als die glitters en de lichte kleur maakt hem heel sprookjesachtig vindt ik.
echt waanzinnig die mooie vleugels
en die Bumba is ook magisch. Ze klinken ook waanzinnig lekker. Kan niet kiezen, hoeft ook niet ik ga nagenieten.... en sla ze op
Wat een droom van een eenhoorn!! Prachtig!!!
Mag ik vragen met welke uitsteker je die kleine sterretjes hebt gemaakt? Was ik laatst naar op zoek maar kon ik niet vinden!
Dat zijn deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1105 
Tinkelbel, bij welke supermarkt koop je die dan? Maar ben wel superblij dat ze er nog zijn. Was al bang, dat ze uit het assortiment van Ferrero waren gehaald.
Supermarkt Broekmans bij ons in't dorp. Ze hebben er ook Alvo producten, ik weet niet of ze bij jullie Alvo's hebben?
Maar zijn ze normaal niet gewoon te verkrijgen in iedere supermarkt? Het zou wel raar zijn dat ze deze in Belgi
.... en sla ze op
Dank je 
Nou je hoeft niet stiekum blij te zijn met je eenhoorn, je mag gewoon super trots zijn 
Hij is geweldig!! De Bumba is trouwens ook heel leuk.
wauwerdewauw! wat een prachtige eenhoorn. Super gemaakt.
ik vind die eenhoorn erg mooi gemaakt. die andere ook hoor
Wow! Gaaf zeg! En je Bumba vind ik ook errug goed gelukt!
Heel mooi en mooi strak afgewerkt ook!
Echt een schitterende eenhoorn,heel erg mythisch en magisch mooi gedaan 
Bumba is ook een leukerd.
Supermarkt Broekmans bij ons in't dorp. Ze hebben er ook Alvo producten, ik weet niet of ze bij jullie Alvo's hebben?
Maar zijn ze normaal niet gewoon te verkrijgen in iedere supermarkt? Het zou wel raar zijn dat ze deze in Belgi"Ik weet het zeker...........denk ik!"
Jouw eenhoorn is TOP! (En ik sla 'm graag op, als dat mag). Echt een sprookjestaart!
Je Bumbataart is lekker vrolijk en mooi!
Broekmans en Alvo's ken ik niet. Maar bij Deen en Albert Heijn kon ik ze niet meer vinden. Misschien dat Jamin ze nog heeft??? Maar ik zal ze op m'n vakantie-boodschappenlijstje zetten. Kan ik het zeker niet vergeten, hahahaha
. Bedankt in ieder geval.
Broekmans, zo is er ook maar eentje van, hier in't dorp 
Moest het zijn dat je er echt nergens meer vind, ik er gerust een paar voor je inslaan. Je laat maar wat weten!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Magische eenhoorn en eerste ...