Re: Dooptaart en Regenboog pony
Wauw Lara, super! Heerlijk die kleurjes! Ik had ze al gezien in je album, maar van mij mag je gewoon posten hier hoor! En natuurlijk gewoon lekker genieten van de complimentjes, geen schuldgevoel!
Kan ik stiekem een h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dooptaart en Regenboog pony
Wauw Lara, super! Heerlijk die kleurjes! Ik had ze al gezien in je album, maar van mij mag je gewoon posten hier hoor! En natuurlijk gewoon lekker genieten van de complimentjes, geen schuldgevoel!
Kan ik stiekem een h
Wow .... ik had bijna over deze heen gekeken, wat zou dat jammer zijn ,want ze zijn

errug leuke taarten, mijn favo is die met de schoentjes!
Wauw Lara, je babytaart is super! De MP ook wel, maar ja, roze h
Hai Jos
Ze zien er weer uit om op te vreten. Of juist niet, want je kunt er naar blijven kijken.
Oooow, die dooptaart en is lief!! En mooi!
Mooie taarten!
Jaaa, daar zijn ze. 
Dat ik ze
vind, dat wist je al.
Nou, dan maak ik maar gebruik van deze ruimte om je een virtuele knuffel door te sturen.

Super mooi! Die gympies wil ik ook graag eens maken, ik vindt ze z
schattig,mooi ,leuk.
in 1 woord??
GEWELDIG
vooral de dooptaart
prachtig lara! allebei! vind die geboorte taart echt prachtig, dat blauw met teddybeerbruin! echt super!
die my litle pony geweldig zeg!!!
Moeilijk kiezen welke de leukste is,beide zien ze er geweldig uit en zo mooi strak.
Heel erg leuk gedaan! 
allebei heel erg mooi

Geweldig! Ik ben helemaal verliefd op die geboortetaart. Die kleurencombi is super, die beertjes zijn ook heel lief, de gympies zijn beeldschoon, dat dubbele randje om de taarten; het ontwerp klopt gewoon helemaal! Complimenten!!
Oh Lara het zijn plaatjes alletwee. Su-per mooi! Zo'n regenboogje maakt de taart inderdaad helemaal af. Mooi paardje heb je gekleid ook. En de beertjes.... tja die herken ik een beetje.... of toch niet 
Ze zijn alle 2 geweldig mooi!
Oh Lara het zijn plaatjes alletwee. Su-per mooi! Zo'n regenboogje maakt de taart inderdaad helemaal af. Mooi paardje heb je gekleid ook. En de beertjes.... tja die herken ik een beetje.... of toch niet
Hey Corinne, dank je wel voor je reacties!!
En de beertjes heb ik gezien in het tijdschrift van PME wat ik al heel lang geleden gekocht had, zat er in te bladeren en dacht mmm misschien toch wel leuk voor naast het naambordje
:-D
Mooie strakke taarten! 
Leuke taarten!
De pony is mijn favo
Helemaal top, me dochter zei al jammer mama voor die taart moet je 4 worden
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dooptaart en Regenboog pony