Re: Bruidstaart thema fantasie draken, tovenaars, kastelen harry potter
Prachtig kunstwerk!! Je blijft kijken. Ook erg leukg edaan die oogjes!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart thema fantasie draken, tovenaars, kastelen harry potter
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig kunstwerk!! Je blijft kijken. Ook erg leukg edaan die oogjes!!
Oooo..wat mooi gedaan!! Echt gaaf!
Wat een werk, maar super gedaan! Erg leuke opdracht.
Schitterend!
Super gedaan....en inderdaad wat een gave opdracht!!!!!!!!!!
Ontzettend gaaf zeg!!
Is er reden dat je de kastelen wit hebt gemaakt, dat vind ik persoonlijk het enige jammere. Ziet er een beetje bleekjes uit. Maar smaken verschillen hoor...vind het evengoed een geweldige ensemble zo!
Dit dacht ik ook gelijk, met bijv. grijs was het nog mooier geweest, MAAR de wil van het bruidspaar is wet!
Erg apart thema voor bruidstaart, maar je hebt het er super van af gebracht!! Echt heel leuk al die details!
Wat een onwijs leuke,apart,originele bruidstaart.
Ze zullen e rongetwijfeld helemaal weg van zijn anders laat je er geen bruidstaart van maken,weer eens heel wat anders,maar super uitgevoerd!
Ik vindt een heel mooi plaatje veel mooie details en je ziet dat je er veel tijd in heb gestoken.
Super!
LLLLLLeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Cindy
Als bruidspaar vonden wij de taart ook super mooi gelukt.
We hadden alleen wat globale aanwijzingen gegeven (ongeveer de titel van het onderwerp).
We hadden inderdaad wel zelf voor een witte achtergrond gekozen omdat het toch een bruidstaart was. Om dan een graniet grijze taart neer te zetten is ook zo deprimerend.
Wij waren erg verrast door het bijzonder mooie resultaat.. en, ook niet onbelangrijk... ze smaakten super lekker...
Helemaal ge-wel-dig!!
Super mooie taarten!
echt helemaal super en wat origineel geen standaard bruidstaart
Heel apart, niet mijn idee van een bruidstaart, maar het is prachtig gemaakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart thema fantasie draken, tovenaars, kastelen harry potter