Onderwerp: Hi-hat cupcakes
Ik had ze al een poosje op mijn verlanglijstje staan. En omdat we gisteren traditioneel lootjes gingen trekken bij mijn ouders met de eveneens traditonele pan erwtensoep
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hi-hat cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had ze al een poosje op mijn verlanglijstje staan. En omdat we gisteren traditioneel lootjes gingen trekken bij mijn ouders met de eveneens traditonele pan erwtensoep
Zien er heeeerlijk uit!
Zien er erg leuk uit
wat voor suiker heb je gebruikt?
Misschien is fijne witte basterdsuiker een idee??
Gewone kristalsuiker. omdat het zo in het recept stond en omdat ik daarmee bijvoorbeeld ook altijd meringue botercr
Het water loopt me uit de mond hmmmm
Die zien er njammie uit!
Ze zien er ergggg lekker uit!! Alles goed? groetjes Lisette
Mmmmm... dat ziet er zalig uit!! Mooi!
Het ziet er heeeerlijk uit!
Als je kistallen hebt geproefd, dan heb je iets te kort de pan aubainmarie gehad. De suiker smelt namelijk als het goed is. Ik zou gaan voor de fijne kristalsuiker, gebruik die zelf ook overal voor. Anders even de kristalsuiker in de blender voor gebruik!
Basterdsuiker is geen gewone suiker. Er worden aan basterdsuiker enkele zaken toegevoegd wat niet in gewone suiker zit. Ik zou dus niet zomaar suiker vervangen door basterdsuiker.
Maar Kadohke, hoe kan het dan dat, wanneer ik meringue botercr
ohhhhh wowieee zien er smakkelijk uit ( ja die dubbel K hoort
jam jam)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hi-hat cupcakes