1 Laatst bewerkt door Mariska1984 (02-11-2009 13:47)

Onderwerp: Een paar taartjes van mij

hier weer een paar taartjes van mij:

Ik had vorige week donderdagavond voedselvergiftiging op gelopen :( maar ja ik had toch nog een taartje
voor zaterdag erop staan. En hij was voor het nichtje van mijn vriendinnentje en ja die MOET dus wel af!
Pfff wat is het dan toch vervelend h

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Een paar taartjes van mij

Prachtig! Die teletubbies, erg mooi!

3

Ohhh prachtig zeg!! Teletubbies h

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

**estherh** schreef:

Maar ehh voedselvergifiging opgelopen? Hopelijk gaat het weer beter met je!! Beterschap!

Jaaah :( ben er echt ruim 7 dagen niet goed van geweest gelukkig maar 3 dagen dat ik echt super beroerd was! En het was maar gewoon kwark :S

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

5

Wat balen dat je voedselvergiftiging had, daar kan je goed ziek van zijn! Je taarten zijn ondanks de ellende erg leuk geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Oh, Mariska, jouw Teletubbies taart is echt heel erg leuk geworden (veel en veel leuker dan die van mijn toen!). En wat heb je het leuk opgelost met het huisje! Vrolijke kleurtjes ook en wat leuk dat het meisje er zo ontzettend blij mee was!

Wat knap overigens dat je ondanks dat je zo ziek was, toch nog zulke mooie dingen hebt kunnen maken!

Even OT: leuk hondje hebben jullie trouwens :Y

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

7

Ja leuk hondje h

Groetjes Maris

8

prachtige chocoladebommetje hoor!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

9

Ontzettend mooi die teletubbie taart!

Kooppie

10

Thnks:D

Groetjes Maris

11

Ja, prachtig! En je snelle chocotaart vind ik ook erg mooi, hoor. Evengoed indrukwekkend, ook al weet jij, dat je er minder tijd aan hebt kunnen besteden dan gewoonlijk.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

12

e.b.m. schreef:

Ja, prachtig! En je snelle chocotaart vind ik ook erg mooi, hoor. Evengoed indrukwekkend, ook al weet jij, dat je er minder tijd aan hebt kunnen besteden dan gewoonlijk.

Ja idd dat is gewoon je gevoel! Maar op me werk vonden ze hem ook allemaal erg leuk!

Ook kreeg ik gisteren een mailtje van het meisje wat de taart bestelde. Ze vond hem heeerlijk! Ook kreeg ik van haar moeder via hyves (voor haar was het taartje) nog een berichtje dat ze de taart overheerlijk vond :D laat mijn site nu net ovenheerlijketaartjes heten :D hihi

Groetjes Maris