Re: Wat heeft Pippi met Peggy Porchen?
heeeeel erg leuk
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat heeft Pippi met Peggy Porchen?
heeeeel erg leuk
gaaaaaaaf is hij, en pipi is zooo goed gelukt
(heb nog steeds het recept van de vulling niet gelezen na Jol dr vraag )
Oh, wat een geweldige taart!
Dat snoetje van Pipi is ook te gek!!!
En de bloem herken ik
Vond Bente hem mooi?
Prachtige taart!!!!
OOOOH, wat een schattig koppie!!!
...en een leuke taart natuurlijk!
Die is echt ontzettend leuk! Geweldige pippi!!!
Wat is het toch heerlijk om jullie reacties te lezen. En dat de bloemen al zo herkend worden is ook echt leuk, want velen hebben dus al het nieuwe boek!
Pippi staat nog op de kast, taart is op dus mocht je een pippi taart gaan maken, ze zit op de kast in Zaandam
Ik wil je eigenlijk ook nog het recept van de vulling van het chocobiscuit ontfutselen
(heb nog steeds het recept van de vulling niet gelezen na Jol dr vraag
Onder dubbele druk is hier dan het recept van Jose (Lonestar)
Recept chocofudge:
175 gram liefst extra pure chocola smelten (ik doe dat in een glazen schaaltje in de magnetron, ongeveer 3 minuten op 600W, niet warmer! (800W bleek teveel)).
Ondertussen 250g roomboter en 275g poedersuiker mixen tot wit en romig (8-10 minuten).
Dan de chocola erbij en ongeveer een theelepel vanille essence.
Dit even doormixen, de randen langs de kom even schrapen en nogmaals doormixen tot een gladde fudge.
Heeeeerlijk tussen chocobiscuit icm een laag bc van de mix met stukjes Oreo erdoor! Mijn klanten zweren hierbij!
Ik vond alleen de suiker nog te proeven, dus wel nog langer mixen!
W
Wat een leuke taart!!
Ben ook een beetje Pippi fan dus hier word ik heel blij van
Geweldige taart, je Pippi is super!
Die is leuk!
super leuke taart, lekker vrolijk! Als je het niet erg vind sla ik je bloemetjes op als inspiratie Zijn de perfecte bloemetjes die in december op mijn verjaardagstaart moeten komen
Ohh Rianne wat een snoepie van een taart. Helemaal mijn kleuren. Lekker veel "herrie", qua kleur dan he!. Prachtige Pippi ook. Ik vind ieder kleiwerkje mooier worden. Ik kan wel zien dat je hier heeel erg je best op hebt gedaan.... Maar ja... voor je eigen kids blijft toch altijd het meest speciaal (vind ik), want daar is het vaak allemaal mee begonnen.
Best wel een grote Pip ook... toch? Blijft ie bewaard? Of wordt ze meteen na het kaarsjes blazen onthoofd? Neehh... vast niet!
Afijn... super gemaakt en bovendien ook gefeliciteerd met het winnen van de Themataarten (voor de tweede keer - grrrrr). Zoals ik al aan Mascha (Waldorf) schreef.... ik heb van jullie verloren - en da's okay!
Wil je de volgende keer alstublieft NIET inzenden.....
Oh trouwens... ik doe waarschijnlijk toch niet mee, want ik heb geen taart in de Sint categorie.... helaas - dus doe toch maar
Tsjeeee wat een ontzettend leuke Pippi!!!
Heel erg knap gemaakt.
Groetjes,
Annette
Ohh Rianne wat een snoepie van een taart. Helemaal mijn kleuren. Lekker veel "herrie", qua kleur dan he!. Prachtige Pippi ook. Ik vind ieder kleiwerkje mooier worden. Ik kan wel zien dat je hier heeel erg je best op hebt gedaan.... Maar ja... voor je eigen kids blijft toch altijd het meest speciaal (vind ik), want daar is het vaak allemaal mee begonnen.
Best wel een grote Pip ook... toch? Blijft ie bewaard? Of wordt ze meteen na het kaarsjes blazen onthoofd? Neehh... vast niet!Afijn... super gemaakt en bovendien ook gefeliciteerd met het winnen van de Themataarten (voor de tweede keer - grrrrr). Zoals ik al aan Mascha (Waldorf) schreef.... ik heb van jullie verloren - en da's okay!
Wil je de volgende keer alstublieft NIET inzenden.....
Oh trouwens... ik doe waarschijnlijk toch niet mee, want ik heb geen taart in de Sint categorie.... helaas - dus doe toch maar
He Corinne! Vond het een eer om van je te winnen bij de themataarten, hihi! Als ik nl ooit een nemo mag maken wordt het die van jou!
Pippi staat op de kast, is niet zo groot hoor, 8 cm hoog, is alleen een heel erge close up foto! Wie hem wil mag hem gebruiken voor op een taart, maar ze is van fondant dus zal wel verkleuren!
Enne.... ik doe niet mee met het volgende thema, dus....
Errug leuk!
Geweldig geboetseerd die Pip en ook wel weer eens verfrissend: een kindertaart die ook nog een erg "stylish" is! Leuk!
Hai Rianne, wat een supertaart heb je gemaakt!! Mega-gave kleuren (ja hou ook van lekker fel roze en oranje ) en je Pipi is echt suuuper!! Ben ook een grote Pipi-fan (heb al mijn oude boeken nog
) en het boek van PP heb ik ook (jaja wat een hebbertje ben ik toch h
Mooi, strak en vrolijk. Ik ook niet anders verwacht.
En nog gefeliciteerd met jullie dochter.
Ohhhh wat een gave pippi!! supermooi gemaakt!
wat een geweldige pippi!!
wat een leukerd als ik toch ooit zo'n taart kan maken wauw!
Zooooo gaaf weer !
Helemaal top!!
Ziet er prachtig uit zo.
echt knap !!
Wat een superleuke taart!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat heeft Pippi met Peggy Porchen?